slotje(h)
Afbeelding
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Er is een stukje voet weggehakt lijkt het.
Verder zou ik iets minder blur doen denk ik. -
er is helemaal geen blur gebruikt:P
-
hij is gewoon wazig, en dit kun je gewoon als shape downloaden;)
-
noem je dat een animatie?
-
Wazig is blur. Soort schaduw/outer-glow.
Als je hem op volle grootte ziet zie je het duidelijk. -
Het is gewoon een animatie die ik op banditi luxus wil gebruiken als achtergrond want wil het niet te kleurig hebben,
ik zou graag willen horen wat beter kan en hoe het wel moet.@ scarfacez wat is dat weer voor een reactie ik zou wel willen zien of je beter bent.
-
@ mafiabase,
Animatie is niet het juiste begrip voor dit
-
Citaat van mafiabase
@ scarfacez wat is dat weer voor een reactie ik zou wel willen zien of je beter bent.
Als je om een mening vraagt is dit één de slechtste reacties die je op een mening kan geven.Hij geeft zijn mening, respecteer dat. Hij hoeft het niet beter te kunnen, laat staan te kunnen, om zijn mening te kunnen geven.
Een animatie is geanimeerd. Is deze afbeelding geanimeerd? Denk het niet.
Citaatani?ma?tie de; v -s 1 het tot leven brengen van getekende figuren in een film 2 (Belg) activiteiten in de marge ve evenement: kinderanimatie
Meestal verstaan we ook onder een animatie een afbeelding met frames. (.gif)Verder raad ik je aan om een cartoon te kopen of op maat te laten maken. Ik denk dat dat mooier is. Zeker als het waar is wat RDMLNL2010 zegt.
-
Citaat van BrokenTrack
Als je om een mening vraagt is dit één de slechtste reacties die je op een mening kan geven.at niet beter te kunnen, laat staan te kunnen, om zijn mening te kunnen geven.Een animatie is geanimeerd. Is deze afbeelding geanimeerd? Denk het niet.
Meestal verstaan we ook onder een animatie een afbeelding met frames. (.gif)Verder raad ik je aan om een cartoon te kopen of op maat te laten maken. Ik denk dat dat mooier is. Zeker als het waar is wat RDMLNL2010 zegt.
Ik vraag hem niet om te zeggen of het een animatie is, en ik bedoel gewoon afbeelding onder afbeeldingen verstond ik animatie maar goed. ik wil het zelf leren en ik ge geen geld besteden om dingen te kopen zo als ik het eerder heb aangegeven wil alles zelf maken met wat hulp, aangezien er weinig zijn die dit bieden kan ik moeilijk alles zelf doen maar ik probeer het wel, dus wil ik feedback, en horen wat wel en niet goed is en niet alleen wat niet goed is met een punt. alleen wat niet goed is mag ook (kritiek) maar wel met ernaast wat beter moet:D -
Kon ook niks maar maak nu alles zelf.. je moet veel geduld hebben en er is zat te google hoe je wat maakt, kijk en leer...
Plaatje vind ik niet zo trouwens, lijkt meer op michael jackson met een pistool dan een maffia figuur...
-
Als ik iets teken zijn er mensen die dit voor mij willen omzetten naar mooie afbeelding ?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!