portfolio website

  • Hmm, hijs TE makkelijk..
    Portfolio's moeten altijd iets creatiefs hebben in het gebied waar de portfolio overgaat..
    Bijvoorbeeld dit is meer een zakelijke, maar jij wilt eentje voor design.. en alsnog voor een zakelijke portfolio is dit niet goed..


    EN BG Nooit puur wit doen..
    altijd F0F0F0 ofzoiets..
    nooit puur FFFFFF dats lelijk,
    en ik zie alleen een kleur blauw?
    je moet meer kleuren gebruiken..


    Mvg.
    Top Secret

    |GFXSky is tot uw dienst in het ontwerpen van de mooiste en uniekste ontwerpen!|

  • jordy S.: Ik zal even wat duidelijker zijn. Er zijn veel mensen die een portfolio maken en vervolgens denken dat ze klanten binnen krijgen. De eerste indruk is de belangrijkste. Zorg dat je portfolio iets heeft wat andere niet hebben. Wees creatief!

  • Ja klopt, ik zij ookal dat je creative moet zijn..


    Je moet een nieuwe maken als dit voor een "designer" is..
    gwn ja iets heel creatiefs.


    die kleuren zijn echt iets voor zakelijke dingen..


    Een heleandere maken!


    (Als je hulp nodig hebt met slicen/basen, ik kan je wel helpen.. stuur pb voor me msn..)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.01.11 14:41:53:
    je kunt beter zoiets maken vor een deisgn portfolio:


    http://www.sitedeals.nl/attach…1136d1295695041-child.jpg


    op die verf spettersna dan :S

    |GFXSky is tot uw dienst in het ontwerpen van de mooiste en uniekste ontwerpen!|

  • @ TopSecret (en ook de TS ;) :(


    Achtergrond niet wit? Belachelijk. De helft van de echte top designers gebruikt in 90% van hun layouts een witte (#FFFFFF) bg.


    En niet elk portfolio hoeft uitgebreid te zijn. Neem grote bedrijven die alleen een logo nemen en alsnog veel klanten krijgen.


    Zolang het werk wat je levert professioneel is en dat laat zien op je portfolio is het juist beter om het simpel te houden, zodat men zich focust op het werk wat je voor je klanten realiseert.


    Alleen dit portfolio is gewoon erg matig. Om dit uit te leggen is erg lastig. Dit is typisch een beginnerslayout, die niet erg goed is maar de echte reden is niet te geven...





    Mvg,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl


  • Allereerst zal ik even op de TS reageren. Ik kan met pijn in de ogen naar de content kijken. Het is zeer vervelend kijken voornamelijk dankzij het houterige achtergrond. Verder denk ik dat de header wel iets kleiner kan want deze is nu erg leeg. Ook is de layout niet goed gebased, onderin is een stukje wit en de buttons zien er niet goed uit. Verder vind ik zelf het kleuren schema amateuristisch overkomen. Deze kleur grijs en blauw en hout vind ik dus niet zo goed bij elkaar passen.


    MJorritsma,
    Jij zegt 90%? Dat baseer je op? Geloof er namelijk niks van. Ik raad namelijk ook geen wit aan maar een net iets donkere kleur. Wat sterk op wit lijkt en waarbij je amper het verschil ziet. Waarom? Wit is een felle kleur en kan pijn aan je ogen doen. Door het dus iets donkerder te maken is het vaak fijner voor de bezoeker en geeft een rustigere uitstraling omdat het niet zo fel is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!