• Cijfer: 1/10
    Wat kan er beter?
    De header, dit is alleen maar een blok met 2 overlappende tinten van bruin, meer niet.
    De illustraties. Het lijkt net of je plaatjes van door een kind getekende mannetjes op je design geplakt hebt zonder na te denken aan een huisstijl.
    Het logo. Die kleuren onderin voegen absoluut niks toe aan het ontwerp.
    De kleuren. Daar is duidelijk niet over nagedacht, aangezien je maar 1 keer bruin gebruikt, in combinatie met blauw, en dat alleen al is gewaagd, om nog maar te zwijgen over het feit dat je zomaar ineens over gaat op een wit inhoudsblok zonder dat het een geheel is.
    De paginator. Het pijltje en de tekst kun je beter afzonderlijk houden.
    Te grote lettertypen
    Wat is er goed?
    Niet veel.

• Baard

Allereerst bedankt voor je feedback.
    Hierbij mijn bemerkingen op jou feedback:

- De header is inderdaad niet meer dan overlappende tinten bruin. Maar deze hoeft toch niet perse vol met effecten te zitten?
    - Aan de illustraties moet inderdaad nog gewerkt worden.
    - Het logo vind ik persoonlijk goed, misschien kan ik het groen en oranje opnemen in het kleurenschema.
    - Kleuren -> Zie logo.
    - De paginator: Hier zal ik iets aan doen.
    - Lettertype: Maakt de grote hiervan alles net niet duidelijk?

• Het is me een beetje te leeg. Vind het een leuk thema. Maar het is zo leeg.
    Mogelijk vullen met wat leuke plaatjes?

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Citaat van thexerox

Ik probeer gewoon mijn eigen visie op het ontwerp weer te geven. Nergens zeg ik dat ik het beter weet. Ik snap je commentaar maar ik ga er niet volledig mee akkoord. Dat kan toch?

Het feit alleen al dat ik je een 1 geef, betekent al dat er praktisch niets is wat het ontwerp de moeite waard maakt. Daarom is het ook onnodig dat je bijna al mijn kritiek negeert en je gewoon lekker je gangetje gaat. Als je goed wilt worden, moet je open staan voor kritiek, en dat accepteren.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!