omtrent opstappen willem

  • Geachte cpers,


    Ik krijg de laatste tijd veel pb's en msn reacties dat het stom is geweest dat ik uit het team ben gegaan.


    Ik zou volgens jullie cp beter kunnen maken, en kreeg ook van veel te horen dat het jammer was dat ik wegging omdat ik veel mensen probeerde te helpen met problemen en omdat ik me eigen ook inzette daarvoor.


    Graag wil ik van jullie horen waarom jullie het stom vinden dat ik opgestapt bent vanuit de crew.


    Ik snap jullie standpunt en je mag zeggen wat je positief of negatief vindt, ik zal me er doorheen bijten en zoveel mogelijk goed antwoord te geven.


    Stel hier ook eventueel je vragen omtrent de opstap van mijn.


    Ik zal dit ook overleggen met koen en de andere van de Crew hier van Criminalspoint en kijken of hiervoor dan een oplossing voor gevonden kan worden.


    Wil wel vragen om je mening goed te onderbouwen en goed je mening te uiten.


    Alvast bedankt.


    [offtopic]P.S. Dit topic is niet bedoeld om een eigendunk te zijn![/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • alle eerst vind ik goed dat deze topic er is.
    ik heb je te werk gezien als moderator en je was een van de beste. ik heb begrepen dat je bent weg gaan omdat je concurrent hosten. en dat je gedeeltelijk eigenaar van was.


    ik hoef niet te vertellen denk dat als criminalspoint neer zet op wmp dat dit in scheld woorden filter staat.


    en ook niet dat ze grappen maken zoals deze:
    http://www.vbi-dns.com/wmp.png


    als je hier toch zo goed bezig was waarom ben je naar de concurrentie gegaan ?



    dat is mijn enige vraag.
    Met vriendelijke groet,
    rick

  • Rick,


    Hier uw antwoord:


    Ik ben niet over gegaan naar *** ik ben trouw hier gebleven. Echter keek ik wel vaak op die website, het was tenslotte een website die ik hoste en dan kijk je soms wel eens wat voor site je klant nou eigenlijk heeft. Uit nieuwsgierigheid uiteraard.


    [offtopic]Het jaar 2011 en het aantal reacties 2011[/offtopic]

  • [offtopic] rickvbeek: dat was sarcastisch, maar wel lief van je dat je mijn reactie meeneemt(K)[/offtopic]


    Je bent samen met een aantal andere crewleden de beste die er waren, het is toch nooit leuk dat een goed crewlid weggaat, Als jij het host, wat is dat het zakelijk conflict?


    Met vriendelijke groet,
    Axl_H

  • Citaat van Willem

    Naja het is een stukje anders gelopen. Ik mag hier uiteraard weinig over zeggen maar er zat een conflict tussen de 2 eigenaren waar ik als privé persoon in gemengd werd.



    Aah oke, naja ik spreek je nog wel een x aan

  • rickvbeek, ik zou gerust terug willen komen daar niet van. Er zijn overal oplossingen voor, echter wil ik eerst van anderen horen of ik mijn functie nou goed vervulde of niet goed vervulde.


    Uiteraard ga ik proberen met Koen en anderen hierover te praten nadat ik genoeg mensen hun vragen heb kunnen antwoorden en zoeken naar een oplossing.


    Er zijn namelijk overal oplossingen voor, echter zitten we wel met het woord in het andere topic tussen () Al dan niet tijdelijk. Maar hier kan altijd een overweging over plaatsvinden.


    Maar laten we eerst kijken wat andere er van vinden en dan ga ik uiteraard met alle replys met Koen en andere erover praatte.



  • Wat bij ons gepost wordt heb jij niks mee te maken, zolang het geen mensen zwart maakt sta ik het gewoon toe.
    Dus als jij zielig wil lopen doen om reacties die bij ons staat is dat jou probleem.


    En over de filter hebben Koen en ik samen afgesproken om onderlinge ruzie te vermijden.
    Dus wij hebben beide een filter hiervoor, ga niet een persoon zwart maken als je niet weet waarover je praat.


    Volgende keer nadenken voordat je iets post naar een ander toe.

  • @RDML2010 ik heb zeker weten geen eigendunk. ik probeer hier via dit topic duidelijk heid te krijgen en gebruik woorden van andere mensen die mijn eerder al hebben gevraagd waarom ik weg ben.


    Ik begrijp je jaloersie uiteraard, wij hebben samen ook geen goeie start gemaakt aangezien ik veel van je zat te verwijderen omdat je vaak de regels overtrede maar dat ben je als moderator verplicht.


    Even goeie vrienden natuurlijk.


    rickvbeek, dankje wel voor je mening

  • Citaat

    Ik begrijp je jaloersie uiteraard, wij hebben samen ook geen goeie start gemaakt aangezien ik veel van je zat te verwijderen omdat je vaak de regels overtrede maar dat ben je als moderator verplicht.


    Jaloezie?? voor wat? Dat bedoelde ik dus met je hoge eigendunk. Je denkt dat je meer bent dan de rest en dat verhaal gaat dus niet op. En dat je vaak dingen van mij verwijderde?? Daar heb ik geen moeite mee maar je onderbouwingen klopten 9 van de 10 keer niet. Maargoed doe vooral wat je moet doen maar ga niet zo hielenlikken hierzo.

  • @RDML2010, ik zal zeker niet gaan hielen likken hier. tevens probeer je zoveel mogelijk je onderbouwingen voor te lichten echter soms is dat heel moeilijk aangezien je dan 5 a 6 reacties ter gelijk verwijderd dan kan je moeilijk een persoonlijke onderbouwing voorlichten.


    Maar in ieder geval bedankt voor aardige reactie en even goeie vrienden.

  • Willem, ik denk dat je wel dat je cp beter kunt maken, maar dan moet er wel heel wat veranderen vind ik. Dus lijk mij een goed idee om een complete reorganisatie te doen binnen de website. En dat er dan meer moet worden gekeken naar kwaliteiten. Deze kwaliteiten heb jij wel, maar je moet natuurlijk niet je bedrijf er onder door laten gaan. Dit zijn wel je inkomsten. Jij hebt voor deze keuze gekozen.

  • RDMNL2010,


    Zoals ik jouwn posts lees.. ben jij de gene met de grootste eigendunk. Denk dat willem meer verstand heeft op het gebied van het beheren van websites, moderator zijn etc. Daarbij heb je niet eens het recht om tegen een goede (ex)moderator zo te praten. Zoals jij reageerd zegt meer over jouw dan over Willem



    Nu weer On-topic.


    Willem, Ik ga dagelijks met je om;) en we hebben samen ook een website;) ik kan je vertellen je bent een goeie vriend/site beheerder. Ik zou je dan ook liever terug zien in de crew van CP, echter mogen de andere zaken rondom jouw zoals, Hosting, websites, klanten en je privé leven er niet onder lijden.


    Daarom kan ik je 1 ding zeggen. Kijk goed naar de reacties van de mensen hier op cp.. kijk welke oplossingen je kan vinden en hopelijk maak je een goeie keuze zodat alles goed loopt;)



    Met vriendelijke groet,
    Mick

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!