Is CP nu opeens een reclame plek geworden voor host verhuurders???
Zijn op dit moment al stuk of 5/6 topics over.. ik zou zeggen koop een BANNER daarmee help je cp en niet met die nutteloze topics.
Is CP nu opeens een reclame plek geworden voor host verhuurders???
Zijn op dit moment al stuk of 5/6 topics over.. ik zou zeggen koop een BANNER daarmee help je cp en niet met die nutteloze topics.
Je hebt wel gelijk RDMNL2010,
Ik vond 3 genoeg maar er komen steeds meer vermoed ik.
En volgens mij stond er in de regels dat je toestemming nodig had om reclame te maken ?
vind van niet want ze maken niet zomaar een topic aan met
Hosting
Webhosting, colocation, dedicated servers, VPS, resellers, game servers, data centers, ...
dus aangezien is niet verboden om me hosting er bij te zetten of wel soms
CitaatReclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden.
Dit staat in de regels.
En ik vind dat ze gewoon moeten adverteren door banners etc.
Niet door het forum vol te gooien met hosting.
Waarom word er dan een topic geopend om dit soort onzin te bespreken ?
De moderators / admin kunnen het zelf wel oplossen.
Ik verkoop ook hostings, maarja ik vind als je gaat verkopen doe dat via een banner, dan steun je meteen cp ook.
Van mij mag het topic ook wel gesloten worden.
extreemhost is daar een goed voorbeeld van hij registreert zich om die troep hier te promoten dit gaat mij iets te ver
Ik vind dat je best hosting mag aanbieden,
Mits je een goede aanwinst ook bent voor deze community
Ik ga mee met Extreme,
Vele hier verkopen toch ook hun hosting+domein?
Wat is dan het verschil?
Ofdat je nu dingen van je eigen bedrijf verkoopt of "gebruikte" domeinen+hostings?
Wat willen jullie bereiken met dit topic?
Ruzie met elkaar ofwat?
Dan ben je goed bezig!
Citaat van rickvbeekextremehost is daar een goed voorbeeld van hij registreert zich om die troep hier te promoten dit gaat mij iets te ver
moet jij zeggen met je onderschrift
Extreme heeft niet voor niks al meer dan 300 berichten geplaats. Wat zeuren jullie, ze willen gewoon winst maken.
:slotje: Zoals ts ook zecht.
Citaat van Terr0r
Er is dan ook een groot verschil tussen 4 berichten plaatsen en daarvan 1 reclame topic. en in je onderschift je website zetten.
Wij hebben dit reeds besproken in de crew. Hosting mag worden aangeboden maar niet via een website anders moet je een bannerplaats kopen.
Meer uitleg? Stuur gerust een PB!
:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!