*** spam?

  • Sinds 1 Januari 2010 is het tegen de europese wet verboden spam te versturen.
    Dit mag alleen als de ontvanger hier specifiek toestemming voor gegeven heeft en er ten alle tijden een afmeld link staat.
    Sites die jou reclame sturen zonder afmeld link (en/) OF zonder dat je je hebt opgegeven ( maar toch met afmeld link ) zijn illegaal bezig en kan je daarvoor aangeven.


    Zou ik dus ook met deze website doen.

  • is id iligaal. maar ze doen er toch ook niks aan. ik krijg al weken achter elkaar emails. van twitter elke zondag , linkedin elke maandag en van myspace om de 2 dagen . heb meer malen een klacht ingedient bij de opta. je hoort voor de rest niks van. en al die website hebben ook geen afmeld link.

  • Citaat van rickvbeek

    is id iligaal. maar ze doen er toch ook niks aan. ik krijg al weken achter elkaar emails. van twitter elke zondag , linkedin elke maandag en van myspace om de 2 dagen . heb meer malen een klacht ingedient bij de opta. je hoort voor de rest niks van. en al die website hebben ook geen afmeld link.


    Je moest eens weten hoe groot die blacklist is op m'n yahoo.

  • :slotje:


    Je had cwcw hier persoonlijk over kunnen aansprekken en niet via een community zijn naam (licht) zwart maken.


    Topic Gesloten.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!