Ik heb wel intresse in een pakket.
Webhosting Extreme
-
-
-
U kunt contact opnemen via het berichtensysteem of stuur ons een emailtje
-
Mijn vader & ik hebben samen de website van de brandweer Nieuwegein gemaakt.
Hiervoor hebben wijnu een host die de brandweer al had.
Deze is 300mb Dataverkeer per maand.
Dit is niet genoeg dus we willen overstappen naar andere host. Ik zal even met de vader bespreken , en misschien nemen we deze ;):} -
@Kurene: Questionit.eu loopt op zijn hosting.
Ben zeer tevreden tot nu toe.. Het loopt vlotjes zoals je kan zien en goed beheer paneel.Mvg,
Pg -
@CB
Okee mooi. Want bij een brandweer website is 300 mb / maand erg weinig. We hebben tientallen mailtjes gehad dat we erover heen zaten. Website enkelen keren offline gehaald.Dus we hebben z.s.m een nieuwe host nodig met genoeg Dataverkeer voor foto's.
Hopelijk vind me vader het goed dat we deze nemen.
-
@kurene: Ik raad deze zeker aan
je hebt binnen de 5 minuten de gegevens om in te loggen en je kan starten..
Mvg,
Pg -
@CB , Okee ik zal het even overleggen .
-
@CB & iedereen,
LET OP!, je moet dan een Domain Name Server wijziging doen, wat per provider verschillend is (qua tijd) met een maximum van 74 uur.
Je site is dus na het aanmaken van deze hosting op dat domein nog NIET online of iig niet voor iedereen.
Je krijgt bij DirectAdmin wel een tijdelijke link, meestal iets van www.IPADRESHIER/~DIRECTADMINUSERNAME.
Let hier dus wel op -
@Lars
Hier hen ik sowieso mee te maken als ik na andere host stap.
Want ik ga de host niet uitbreiden die ik nu heb. De host die nu namelijk is heeft de brandweer zelf gekocht en niet wij. Voor deze hebben ze 80,- per jaar betaalt. En je krijgt er 300mb Dataverkeer bij.Dus na welke we host we ook gaan, de site zal enkele dagen offline blijven.
-
Dit is niet waar,
Wat ik met jouw account kan doen is de TTL(Time to Live) op 1 min zetten.
Dit betekend dat de cache van het domein na 1 min zal verdwijnen,hierdoor zal je alleen een downtime hebben van 1 min.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!