• Beste,


    Ik ben opzoek naar een vaste slicer voor mijn klanten en voor mij zelf. Ik als webdesigner heb namelijk veel klanten die graag Slicing bij hun ontwerp willen hebben.


    Ik bied dit nu ook al aan, alleen heb ik verschillende slicers en dit loopt soms helemaal verkeerd.


    Wat zoek ik?
    - Een goede slicer, volgens de W3C regels;
    - Iemand die zich aan *deadlines houdt;
    - Een enthousiaste slicer, die probeert zichzelf te verbeteren en uit is op kwaliteit;
    - Een slicer met een leuke prijs per layout.


    Wat bied ik?
    - Correcte en snelle betaling;
    - Genoeg opdrachten, uiteraard met een vooraf afgesproken maximum;


    *Deadlines
    Aangezien het grootste deel van de sliceopdrachten voor klanten van mij is, vraag ik u om u aan de deadline te houden. Dit is erg belangrijk voor mij, want als u niet op tijd levert doe ik dat ook niet en dat wil ik niet. Deze deadline is nooit té moeilijk om te halen omdat wij van te voren zullen afspreken hoelang u er over zult doen. 48 Uur is wel ongeveer de uiterlijke termijn voor een slicing (tenzij de opdracht groot is).


    Ik denk dat ik wekelijks gemiddeld 2 klussen voor u heb. Soms meer, soms minder. Wel wil ik graag dat als er een keer meer zijn, dat u zult proberen deze (zoals boven aangegeven) binnen de deadline af zult hebben. Hier zullen we dan wel goede afspraken over maken.



    Dus heeft u nog wat tijd over en bent u geïnteresseerd in wat leuke opdrachtjes? Stuur dan een bericht naar mij, of reageer. Een mailtje sturen is ook mogelijk.



    *
    Voorbeelden zijn verplicht.





    Mvg,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!