Divine Wind - Paradox Interactive

  • http://www.paradoxplaza.com/ga…iversalis-iii-divine-wind
    Ik zat gisteren om 9 uur toch met bier en popcorn beneden met een groep vrienden te vieren dat de nieuwste uitbreiding eindelijk uit was ( we wouden meer een excuus om iets te kunnen vieren dus dit leek ons wel grappig ).


    Nadat we ons gisteravond toch zorgens toe mekaar hebben lopen afmaken zijn we er wel tevree over, Paradox blijft toch de voorloper met kilometers voorspring in de race van beste strategy games.


    Vooral de "Call to arms" is vet grappig want als je een oorlog begint tussen twee landen heb je zo half europa tegen de andere helft opgezet, met een beetje geluk natuurlijk.
    Klote roman empire is beter beschermt, frankrijk is niet langer generft ( het is nog net niet zo overpowerd als het 2 delen eerder was ) en God forbid sweden ever gets a french employee, nadat ze schotland boosts hebben gegeven om engeland te weerstaan.


    Naast dat de nieuwe look ten koste gaat van wat extra specs, ben ik er in het algemeen zeer tevreden over, het is eindelijk balanced, kolonisering is gefixt en geen doelloze magistrates meer.


    [offtopic]Ga nou niet mierenneukend doe nover dit spel, probeer verder te kijken dan een eerste indruk, RUSE zag er fantastisch uit en dat was een van de slechtste spellen die ik ooit gespeeld heb, Gameplay+Fun+Realism->Wat mindere graphics.[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!