Unreal engine 3 error

• Hallo.

Ik probeer de gratis versie van unrealtournament engine 3 te downloaden voor niet commerciele einden.

Nou krijg ik 1 hele iritante error als ik het gezipte bestand uitpak.

Hij klaagt over dat ik intel hardware moet hebben maar ik heb gewoon een intel pc hier de screen van mijn error en mijn computer eigenschappen.

IMAGE http://imghost.nl/download/ssssss.gif

Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen ?
    Mvg ScarFace

• Lezen is ook een vak "Will only install on Intel Hardware"
    Je hebt geen Intel Hardware, klaar, hij weigerd.

Gewoon een serieuze vraag, is het echt werkelijk zo moeilijk ?

Willem: Waarschuwing voor het bijdehand doen, dit kan ook op een beleefde manier!

• Citaat van Yoichi

Lezen is ook een vak "Will only install on Intel Hardware"
    Je hebt geen Intel Hardware, klaar, hij weigerd.

Gewoon een serieuze vraag, is het echt werkelijk zo moeilijk ?

lol .. Er staat toch degelijk dat hij een intel processor heeft.. Dus blijkbaar kun jij niet zo goed lezen ?:P

• Citaat van RDMNL2010

lol .. Er staat toch degelijk dat hij een intel processor heeft.. Dus blijkbaar kun jij niet zo goed lezen ?:P

Unieke uitzondering dan, ik heb niet verder gekeken dan de foutmelding aangezien het hele niveau hier.

• Yoichi
    Het gehele niveau hier, als jij goed had gekeken had je gezien dat het een intel processor was.
    pfff

scarface

Ik zou verder kijken op google, want ik weet het ook niet meer want mijn niveau is te laat, vraag het misschien aan Yoichi die vind zichzelf zo goed?

Bezig met een zelf gemaakte source, geschreven vanaf 0 natuurlijk!

• @ Yoichi.

Je klaagt mischien wel over het niveau van hier, Maar je laat zien aan je opmerkingen dat jij hier ook wil bij past. Probeer je de meeste post te krijgen of ga je ze ook nog zinvol en helpend maken ?

Jackie Ik heb dit al uiteraard gedaan voordat ik hier post en kon niks vinden.

• Hallo Mediazstudios.

Nu probeer ik na al 100 pogingen hebben gedaan via uw link te registreren.

Eerst kreeg ik steeds de fout "niet met openbare emailadderesen".
    Nu had ik een andere site gedaan maar krijg ik de activatie mail steeds niet.

Weet iemand mij aan deze fantastische engine te komen ?

Mvg ScarFace.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.01.11 16:55:41:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!