Vraag over Bugs

  • Hallo,


    Ik heb de Banditi Source Unbugged gedownload, om er even mee te expirimenteren en het eventueel eens online te gooien om te kijken hoe het loopt.


    Nu heb ik zelf al een aantal bugs/verbeterpunten gevonden, maar ik vroeg me af of mensen deze al hebben gefixed.


    1. De loterij laat zien dat er loten zijn verkocht, maar niet hoeveel. En geeft de uitbetaalprijzen niet goed weer.
    2. Blackjack betaald niet goed uit bij 1,5x.
    3. Bij de families als je iets update, staat er niet dat het geupdate is, maar is het wel.
    4. Als je dood bent kan je nog steeds verder spelen.
    5. Het bannen van gebruikers op IP (in admin.php, niet het /admintest, maar die ene met die code) werkt niet? Dit moet even opgehaald worden uit de database bij "ipbans", eventueel kan ik dit zelf, maar ik vroeg me af of iemand dat al werkend had.


    (Van Blackjack en Dood heb ik al een aantal topics gezien, dus waarschijnlijk zal dit al gefixed zijn :hmm:?)


    Alvast bedankt :$!
    LennartMasa

  • Ik kan de loterij niet vinden :S. En dat met het bannen ook niet.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.05.09 19:20:11:
    Nog een aantal bugs, bekend of onbekend?
    1. Het bieden op stations + vliegvelden gaat wel goed, maar de data van "Bieden tot" is incorrect. Er staat: 32-05-2009 / 00:00 terwijl 32 mei helemaal niet bestaat 8-).
    2. Het maximale aantal power, credits en kills is 2147483647. Dit kan niet hoger. Hoort dat zo?

  • Citaat van LennartMasa

    Ik kan de loterij niet vinden :S. En dat met het bannen ook niet.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.05.09 19:20:11:
    Nog een aantal bugs, bekend of onbekend?
    1. Het bieden op stations + vliegvelden gaat wel goed, maar de data van "Bieden tot" is incorrect. Er staat: 32-05-2009 / 00:00 terwijl 32 mei helemaal niet bestaat 8-).
    2. Het maximale aantal power, credits en kills is 2147483647. Dit kan niet hoger. Hoort dat zo?


    Dit kun je volgens mij veranderen door:
    Naar phpmyadmin te gaan,
    Naar de structuur van users,
    De regel van Power, Geld of iets anders wat groter moet,
    Naar bewerken gaan,
    Int veranderen door Bigint


    Dan moet ie volgens mij groter worden

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!