Portfolio layout

• Citaat

Ik heb wat geprutst met mijn Photoshop!

Daar zit je probleem, er zijn mensen die dagen / wekenlang bezig zijn met een design om hem perfect te krijgen, en dan kom je af met zo'n reactie.

Dan lijkt het mij vrij normaal dat niemand reageert.

Beoordeling: 2/10
    Prijs: ?0
    Wat kan beter:
    Alles is veel te groot, ik heb nogal het gevoel dat je verschillende stukken van websites gekopieerd hebt en dan gewoon bij elkaar gesmeten hebt.

Doe aub die copyright weg, of zet hem in ieder geval niet zo groot.

Pak de volgende keer wat meer tijd in plaats van even in photoshop te prutsen.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Citaat

Alles is veel te groot

Dat wordt later verkleind he! maar zo is de kwaliteit beter voor mensen met een groot scherm!

Citaat

ik heb nogal het gevoel dat je verschillende stukken van websites gekopieerd hebt en dan gewoon bij elkaar gesmeten hebt.

Ik weet niet waar je dat van haalt:@ ik heb alleen een stukje inspiratie gehaald bij 1 TUT! maar ik heb alles zelf gemaakt hoor

• Hoezo dat word verkleind? Ik hoop dat je beseft dat je layout er anders gaat uitzien moest je alles verkleinen.
    Mensen met een groot scherm zien trouwens hetzelfde als mensen met een klein scherm, geen idee vanwaar je het haalt.

De rede waarom ik dat zeg is omdat er stukken tussen zitten die totaal niet bij het geheel passen.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!