Ondersteuning

• Beste leden,

Ik zoek mensen die mijn zouden willen als sponser.
    Wat je kan sponseren is geld, of een reseller account.
    Zo kan ik namelijk een webhosting website online zetten.
    Wat u ervoor terug krijgt is het volgende:

- recklame op de website met uw banner.
    - recklame op de nieuwsbrieven met uw logo.
    - recklame op de prijzenlijst met uw logo.
    - u kunt werken voor ons en u verdient zelf ook geld.

• [offtopic]Recklame fout, Reclame goed.[/offtopic]

wat bedoelt u met, werken.? zoals wat voor taak.?

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• Met werken bedoel ik scripten voor klanten en designen voor klanten.

U word dan door mij naar die persoon gestuurd.
    Betaling word via het bedrijf gedaan en daarna het bedrag naar jou gestord.
    Bedrag is iets minder omdat er btw en loonheffing van af zal gaan.

• Citaat

- recklame op de website met uw banner.heb je dus weinig aan gezien deze website nog geen bezoekers genereerd
    - recklame op de nieuwsbrieven met uw logo.Heb je al een klantenkring om nieuwsbrieven aan te versturen?
    - u kunt werken voor ons en u verdient zelf ook geld.Dit lijkt me vrij logisch maar wat bedoel je met werken? Onder contract of wat?

ohja.. ook handig om te weten .. Heb je al een KVK e.d.?

• Dus met andere woorden: Je wilt een webhost opzetten, hiervoor wil je niet en/of zo min mogelijk voor betalen, en vervolgens zouden de sponsors hier en daar een banner krijgen? Ben benieuwd wie dat voor je gaat doen. Als je zoiets groots onderneemt, kan je maar beter een budget opzetten dat je gaat investeren.

• jah idd... dit klinkt wel leuk enso, maar hierbij maken wij dus geen geld, we betaalen voor de host enal, en jij haald groot geld binnen.?

hmmm...

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• met werken verdien jij gewoon alles alleen de klant betaald belasting over het afgesproken bedrag en dat gaat naar mijn voor de server.

ik wil best geld investeren heb maximaal 600 te besteden maar ik wil ook veel investeren in een scripter zelf

• Citaat van Dj-Marlon

met werken verdien jij gewoon alles alleen de klant betaald belasting over het afgesproken bedrag en dat gaat naar mijn voor de server.

ik wil best geld investeren heb maximaal 600 te besteden maar ik wil ook veel investeren in een scripter zelf

jij weet blijkbaar niet hoe het in zijn werk gaat;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!