• Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of er nog andere mensen op CP rond hangen die van Minecraft gehoord/gelezen hebben en het misschien ook spelen.

Voor wie er nog nooit van gehoord heeft:
    Minecraft is een sandbox/free-roaming game, op het moment van schrijven is het in de alpha stage (50% korting tot de beta.)
    Je kan blokken verzamelen van verschillende grondstoffen, van die blokken kun je tools, minecarts, TNT en dergelijke dingen craften. Met blocks kun je bouwen.
    Oh, en 's nachts zijn er zombies en andere monsters waar je tegen kunt vechten, of juist voor kunt gaan schuilen, of wat je maar met ze wilt doen (een val opzetten die ervoor zorgt dat ze in lava terecht komen bijvoorbeeld =])

Anyway, zijn er hier mensen die hun creaties/ervaringen/multiplayer servers/whatever willen delen?

Ik weet dat ik TNT leuk vind om mee te spelen om mijn lokale multiplayer server (waar ik op ben en dus net zoveel TNT kan krijgen als ik maar wil)

Darsstar

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • hahahaha ik speel het ook :D
    premium account hierzo :$
    hets best leuk en ook uitgebreid , maar ze moete online fixe :s
    zodat je met andere mense kan spele, das nog spr bugged.
    ik kan het mis wel fixen maar dan krijg ik copyrights op men kop xd

• Citaat van monoglobe

hahahaha ik speel het ook :D
    premium account hierzo :$
    hets best leuk en ook uitgebreid , maar ze moete online fixe :s
    zodat je met andere mense kan spele, das nog spr bugged.
    ik kan het mis wel fixen maar dan krijg ik copyrights op men kop xd

Natuurlijk moeten ze dat nog fixen, en er komen nog features bij.
    Daarom is het nog maar de alpha versie... In de beta, RC en 1.0 versies zullen ook nog bug zitten, daar kan je niet aan ontkomen.

Cas
    Er zijn genoeg mensen die minecraft offline spelen zonder het gekocht te hebben.
    Verder zou hij deze tool kunnen gebruiken, al heb ik geen idee hoe goed dat ding werkt.

• Citaat van Guitar

Leuk spelletje, snap alleen het doel niet :S

Dat kan komen omdat er geen doel is...
    Je kan doen en laten wat je wilt, bouwen, mijnen, dingen vernietigen, dingen verbouwen (platen), of wat je maar wilt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!