• Beste CPers,


    Ik werk op dit moment mee aan een site die we nog aan het afwerken zijn. Graag zou ik hem alvast door jullie laten beoordelen om te kijken wat we jullie er van vinden en wat we eventueel nog moeten aanpassen.


    http://www.ovmanager.nl



    Met vriendelijke groet,
    Blackboss

  • PHP
    Design: 7/10 
    Scripting: 6/10 
    Orginalitijd: 8/10 
    Functies: 7/10 
    
    
    Minpunten: Er zitten nog erg veel fouten in die ik zal veranderen als ik u was. 
    Pluspunten: Het concept is redelijk orgineel en de naam past er goed bij.


    Tevens heb ik u een bericht gestuurd, hoop dat u daar even op kunt antwoorden.

  • @ Nillas: Nee, sorry we hebben helaas geen demo account.


    @ Jgdonleach: Ja, we zijn bezig met het maken van een lijstje met alle fouten. Dan gaan we die allemaal herscripten en dan is die klaar voor gebruik. Bedankt voor je mening.;)

  • De ergste fouten zijn als het goed is opgelost. En Blackboss heeft inderdaad sinds kort een aanstelling als Moderator op OVManager.


    Ik kán het lijstje wel invullen, maar dat lijkt me niet helemaal realistisch...:D

    Met een vriendelijke groet,


    Leon Amalo
    OVManager Nederland
    Beheer gratis je eigen virtueel openbaar vervoerbedrijf!

  • Na een lang gesprek ik heb besloten om LeonOVM te helpen met OVManager. Ik ben nu bezig met de .htaccess. Zodat de link's mooier worden.


  • Super spel al is dit natuurlijk niet om te promoten:P maar wel een aanrader... :cheer::cheer:


    Mitch

  • blackboss, de spelfouten die montblack had gevonden heb ik al doorgegeven aan leonovm. Hij zal dit gaan veranderen.


    @montblack, meer promotie... Er stond een advertentie in de magazine van rover.

  • Jah, maar bij MSN invite ga je mensen lastig vallen met een mail. En bij die refferal optie klikken de mensen echt alleen als ze interesse hebben. Dus via refferal is het wel wat vriendelijker tegenover alle mensen.

  • Citaat van blackboss

    Jah, maar bij MSN invite ga je mensen lastig vallen met een mail. En bij die refferal optie klikken de mensen echt alleen als ze interesse hebben. Dus via refferal is het wel wat vriendelijker tegenover alle mensen.


    +1, mensen die me lastig vallen met MSN invites blokkeer en verwijder ik accuut.
    Kan zeggen dat het drastisch is maar mensen weten van me dat ik dat gewoon niet wil, ze krijgen ook geen irritante mails van mij toegestuurd.

  • Yoichi: Daarom hebben wij er dus voor gekozen om een refferal link te gebruiken in plaats van MSN invite. En bij het refferal staat er een mooie tegemoedkoming als je iemand laat aanmelden. Je krijgt dan namelijk een bepaald aantal dagen een primium account.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!