KOCMS design

• Hey,

Ik was van plan om mijn CMS (KOCMS) die ik aan het bouwen ben, onder een BSD licentie vrij te geven. De voorkant van het systeem werkt inmiddels, maar ik ben nu bezig met het admin gedeelte. Ik heb mijn aandacht vooral gericht op het ontwerpen van een functioneel, eenvoudig ontwerp waardoor je gemakkelijk alle segmenten kunt beheren. Baseer daar je feedback op alsjeblieft.

Klik hier om hem te bekijken

Als je zelf denkt iets beters te kunnen ontwerpen, be my guest. Ik ga aan ontwikkeling echter geen geld uitgeven. Wel krijg je volledige credit voor een aangeleverd design.

Thanks!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het kleurenschema heb ik gekozen uit een van de professionele standaard kleurenschema's die op internet te vinden is. Daarover hoeven jullie je dus niet uit te laten ;)

Tips om het functioneler te maken zouden meer dan welkom zijn!

• Vind het ontwerp wat onduidelijk overkomen, zou denk ik beter zijn als je frisse kleuren gebruikt die je layout echt laat zien en waar het voor dient is momenteel erg onduidelijk namelijk.

• Zoals ik al gezegd heb: het is een professioneel kleurenschema. Ik begin hier een beetje geïrriteerd door te raken, aangezien niemand überhaupt serieus neemt waar ik naar vraag. Volgens mij heeft niemand die hier ooit op gereageerd heeft, zelfs maar gelezen wat mijn vraag is.

• -snip-

Misschien is het handig om een diagnostics of system tab aan te maken waarin je het systeem cronjobs in kan laten stellen om bijvoorbeeld elke week de database de optimaliseren en de repareren indien nodig.
    En backups etc daarin te verwerken.
    Een beetje als diagnostische dingen voor mensen met wat meer verstand van het systeem. ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!