Cyberghost VPN.

• Hallo cp'ers,
    Weet iemand hoe dat Cyberghost VPN werkt?
    Ik heb ene premium account gekocht voor 12 maanden,
    En geactiveerd,
    Nu open ik het programma en vul alles in en connect naar premium(naar beste server en snelste).
    Maar mijn internet download en gaat niet sneller?
    Moet ik misschien nog iets doen?

• Nee, sinds kort is mijn internet connectie sirieus vertraagt, een bestand van 19 mb downloaden duurt 3 uur,
    En mijn normaal is ook nog niet het hoogste.
    Daarom heb ik dit programma gekocht.

• als je internet sowieso al vertraagd is lijkt het me niet mogelijk dat je het dan kan versnellen.. hoelang is hier al sprake van ?

het lijkt me toch echt dat je even contact moet opnemen met je provider aangezien je hier langer al last van hebt.

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Nee, het vertraagt is omdat ik al teveel download,
    Maar iets wat ik niet begrijp:
    Het programma dient juist om mensen met hun trage internetversnelling te helpen naar een betere?

• Niets externs (zoals dit programma) kan zorgen dat je sneller downloadt... Tenzij ze buiten je DSL verbinding om werken, maar dat is niet het geval. En trouwens, daar dient dit programma niet voor. Het is weer een van die vele geanonimiseerde diensten die inspelen op de zorgen van een gebruiker. En tsja, de 30% is ook maar een maximum, als je nu bijv. met 0.625 megabyte downloadt, dan kan je daarmee maximaal 0.8125 megabyte mee halen, wat neerkomt op maximaal 0.1875 megabyte... Een te verwaarlozen tijdwinst. Denk dat er niets anders op zit om - als er verder geen positieve punten te benoemen zijn - hiervan te leren. :)

Of wellicht zit ik fout, maar dat weet ik niet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!