ik ben van plan een mooi menu te maken voor de sportsite van mijn vader, iemand een suggestie wat een handig menu is voor z'n site en een aantal tips die ik erin kan verwerken
menu
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
[offtopic]Maak gelieve gebruik van een goeie topic titel en geef zoveel mogelijk informatie.[/offtopic]
je kunt ten eerste kijken hoe andere websites dit oplossen of een designer vragen eentje voor je te ontwerpen. Wanneer je het zelf wilt doen kun je altijd gewoon een aantal dingen proberen en kijken wat het beste lijkt?
Ik zelf ben voornamelijk fan van een 2 kanten menu en het liefst ook nog met een top menu. Maar, wanneer dit niet nodig is gebruik ik meestal alleen een top en een linker/rechter menu.
[offtopic]geschreven via mobiel[/offtopic]
-
bedankt voor de uitleg;) ik heb nog een vraagje die luid: ik heb zojuist een inlog pagina gemaakt en een registreer pagina, nu volg ik een handleiding om het in mijn database in te voeren (mysql verstand is matig) en dan zeggen ze dit: In dit artikel willen we een loginnaam en passwoord weten, onze tabel noemen we members. Het tabel krijgt dus twee velden plus de standaardveld 'id'. Je query om je tabel te cre?ren wordt dus;
CREATE TABLE members (
id int(10) unsigned NOT NULL auto_increment,
inlognaam varchar(50) default NULL,
passwoord varchar(20) default NULL,
PRIMARY KEY (id)
) TYPE=MyISAM;ik heb hiervoor een twee tabel menu aangemaakt maar misschien kan iemand mij vertellen hoe het er precies uit moet zien (wellicht zou je het voor me kunnen invullen en dan printscreen want ik weet niet wat op welke plaats moet)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.10 22:16:42:
ik ga het liefst voor het sub uitschuif menu Ricky;)alleen vele internetsites/tutorials geprobeerd maar ik word er maar niet wijzer uit... -
Waarom een tweede tabel "Menu"?
Wat wil je eigenlijk precies doen, begrijp er niet veel van.
We zijn hier ook niet om alles voor te zeggen, het is het best als je het zelf leert, krijg je ook meer ervaring en weet je het voor de volgende keer.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!