Ideén voor maffia game

• Dag,

Momenteel ben ik bezig met het bouwen van streetmaffia.nl de bedoeling is dat hier een geheel eigen gemaakt systeem ontwikkeld voor word.

Er zijn al vele maffia games maar ik zie weinig games die géén opensource gebruiken..

Nu is het de bedoeling dat ons CMS systeem zo gemaakt word dat je ook werkelijk alles kunt wijzigen van teksten tot bijvoorbeeld de percentage van de rente die iemand krijg..

Nu is mijn vraag hebben jullie bijvoorbeeld ideén die ik kan toevoegen aan mijn maffia game?

Onze ervaringen zijn op PHP, MYSQL, HTML, CSS, AJAX, JAVASCRIPT..

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat ik ook heb in mijn maffia spel waar ik mee bezig ben, is een uniek profielsticker systeem.
    Gebruikers kunnen voor aangekochte credits stickers kopen die door zogenaamde sticker designers worden gemaakt. Deze sticker designers kunnen een eigen designers marktplaats opzetten van stickers die zij maken en zijn goedgekeurd door het beheer. Daar mogen ze een prijs aan vastknopen, en iedere keer dat hun sticker gekocht wordt, krijgt de designer van de sticker het gevraagde bedrag aan credits.

De koper kan die sticker dan uit de sticker prullenbak slepen en op zijn profiel zetten met een drag&drop functionaliteit. Zodra de 'drop' wordt aangeroepen, maakt de sticker als het ware een ajax request die de x en de y coordinaten opgeeft waardoor het opgeslagen wordt in de database.

Zo kan je ook een maximum aantal stickers aangeven, die je kunt verhogen door er credits aan uit te geven. Als mensen op hun maximum zitten, hebben ze 2 mogelijkheden: De sticker verscheuren, of de sticker op de kopers marktplaats zetten om te verkopen voor 75% van het aangekochte bedrag.

• je kunt ook achievement system maken dat als ze zeg maar 1000 x hebben aangevallen krijgen ze een bronz lintje op hun profiel.
    en als je daarna 5000 hebt gedaaan woord dat bronze lintje silver en ga zo maar door.

ik heb het ooit bij 1 mafiagame gezien maar die ging iop een gegeven moment opfline

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!