Activiteid

• Beste Cp'er/topic lezer,

Ik ben op zoek naar een script voor een crime spel.
    Het script werkt als volgt.

Ik plaats elke dag een code op een pagina of in een optie.
    Dan heb je een appart script, en daar kan die code ingevoert worden, als de speler dit doet krijgen ze iets ( kan ik zelf instellen )
    Alleen de code kan maar ''1'' keer gebruikt worden, dus wie hem als eerst vind/leest en invult krijg de prijs.

Ik ben er bereid voor om te betalen ( 10 euro )
    Betalingen doe ik via mobiel.

Ik hoop dat iemand dit voor mij kan en wilt maken

Alvast bedankt

• Je maakt gewoon een code, die plaats je ergens op de site. Dan maak je een script waar je die code kan invoeren. Wanneer de juiste code van de dag wordt ingevuld, zet je hem in een database, en dan laat je het script steeds controleren of de code van die dag al in de database staat..

Mijn tip is om in de config de code aan te maken, en die dan ergens aan te roepen in een bepaald script..

Zo kun je via de aparte script waar het ingevoerd moet worden, makkelijk controleren welke code het moet zijn.

Succes ermee

Met vriendelijke groet,

Luc

• Je doet gewoon

PHP
    $code = rand(1000, 9999)

ergens in een script die maakt dan de code aan en zet deze dagelijk in de database.

Dan zorg je dat je in de database bijvoorbeeld dit hebt:

PHP
    CREATE TABLE `forum_topic` (
      `id` int(255) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
      `code` int(255) NOT NULL DEFAULT '0',
      `gevonden` int(255) NOT NULL DEFAULT '0',
      `datum` datetime NOT NULL DEFAULT '0',
      PRIMARY KEY (`id`)
    ) ENGINE=MyISAM AUTO_INCREMENT=16 DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=16 ;

Dan laat maak je een simpel script waar ze de code neer kunnen zetten en daar laat je dan de code controleren en dan als het fout is blijft geraden op '0' en als het goed is zet het script geraden op '1' en bij datum zet je gewoon de datum neer en dan zorg je dat je die bepaalde code op die dag kan doen.

ALs je het niet snapt stuur me dan maar een PM

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!