• Hallo beste CP'ers, Ik heb vandaag me laptop geupdate en nu heb ik MSN 2011. Ik vroeg me af wat jullie van MSN 2011 vinden en of jullie al leuke fouten of juist irritante fouten hebben gevonden.

Ik persoonlijk vind het aanmelden wel vervelend en dat je bij je contacten lijst ook gelijk zo pagina krijgt. (Maar deze kan je weg klappen) Ook vind ik het vervelend dat je standaard je volledige naam als naam hebt en er dus geen leuke teksten meer kan neer zetten.. En alles wat je wil veranderen gaat via je live profiel maar ik heb helemaal geen live account!!

Wat vinden jullie?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Mensen toevoegen en zien dat ze uit het niets geblokkeerd zijn, behoorlijk irritant en nog steeds niet gefixed.

Ook dat als je iemand toevoegt je msn een reboot moet geven zodat je lijst compleet is.
    Zonder zal je lijst niet veranderen en zal je de persoon dus ook niet in je lijst zien.

• Jah, ik vind het dit keer geen succes volle update om hem al gelijk zo uit te brengen. Hij is niet goed vooraf getest, wat erg jammer is want het zou leuk zijn als alles gelijk goed werkt.

Ik vind de video gesprekken en het delen van foto's er nu wel qua disign beter op geworden. Dat het nu minder ten koste van je gespreks ruimte gaat en het naast je gesprek komt testaan.

Ik vond het trouwens ook wel een min puntje dat je hem als update binnen kreeg met je windows update en dat je hem niet zelf ergens moest downloaden dat je er echt voor kiest om hem te downloaden. Als je nu kinderen ofzo heb die de updates gewoon accepteren dan heb je gelijk een MSN op je pc vol met fouten.

• hij is chill maar grootste minpunt is toch echt de optie om je naam te veranderen.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Citaat van NielsB

hij is chill maar grootste minpunt is toch echt de optie om je naam te veranderen.

En dit gaf bij mij de doorslag om het te uninstallen. Ik vind MSN 2011 behoorlijk irritant tegenover de vorige versie.

• Citaat van NielsB

hij is chill maar grootste minpunt is toch echt de optie om je naam te veranderen.

Maakt mij niet eens zoveel uit, vind die bugs veel irritanter..
    Laat ze eerst die maar een keer oplossen want dit is nog steeds niet gemaakt.

• En toch zijn er mensen die hem echt top vinden. Dat snap ik dan niet.. Net of ze als vorige versie 6.0 hadden, waarvan ik niet eens weet of deze bestaat, maar dat terzijde. :p

Nee, mij hebben ze niet overtuigd.

• Citaat van Superior

Mensen toevoegen en zien dat ze uit het niets geblokkeerd zijn, behoorlijk irritant en nog steeds niet gefixed.

Ook dat als je iemand toevoegt je msn een reboot moet geven zodat je lijst compleet is.
    Zonder zal je lijst niet veranderen en zal je de persoon dus ook niet in je lijst zien.

Dit heb ik bij windows live messenger ook.

• Citaat van jgdonleach

Dit heb ik bij windows live messenger ook.

[offtopic]Zover bij mij bekend is dit een bug die in meerdere versies voor komt op msn. Heb dit namelijk bij meerdere msn programma's[/offtopic]

Ik moet eerlijk toegeven dat het de nieuwe versie wel qua opmaak een + puntje verdient. Helaas heeft het ook een beetje teveel - puntjes

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Citaat van blackboss

Jah, ik vind het dit keer geen succes volle update om hem al gelijk zo uit te brengen. Hij is niet goed vooraf getest, wat erg jammer is want het zou leuk zijn als alles gelijk goed werkt.

Ik vind de video gesprekken en het delen van foto's er nu wel qua disign beter op geworden. Dat het nu minder ten koste van je gespreks ruimte gaat en het naast je gesprek komt testaan.

Ik vond het trouwens ook wel een min puntje dat je hem als update binnen kreeg met je windows update en dat je hem niet zelf ergens moest downloaden dat je er echt voor kiest om hem te downloaden. Als je nu kinderen ofzo heb die de updates gewoon accepteren dan heb je gelijk een MSN op je pc vol met fouten.

Het is ook nog een béta.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!