Heb jij een zippo?

• Zo topic zo goed mogelijk weer bijgesteld, ik hou er niet van om telkens topic's schoon te maken omdat jullie het leuk vinden om hier gigantisch offtopic te gaan in dit topic.

Je mag offtopic maar beperkt het wel tot het onderwerp, als ik weer een lading offtopic berichten tegen komt na deze post dan zal ik topic sluiten en sancties uitdelen!

• Citaat van bboy

Bij mij moet ik elke dag vullen :p, ik doe te veel tricks :p, maar deze keer ga ik echte kopen om de trick twilight zone en torch te kunnen

Omg serious?
    Trucjes met een zippo?

Dit is mijn zippo!

• External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• Citaat van bboy

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

rofl ga ik ook proberen vlam in me hand en dan weer terug zetten in de zippo :P

• Citaat van bboy

External Content www.youtube.com

CP word steeds gekker:P
    Nu gaan ze met vuur gooien straks met Granaten:P

• Ja, het is een topic waar je off-topic zou mogen gaan. Maar, wat ik voor de laatste keer ga aangeven is hou het in het vervolg wel bij het onderwerp. De vraagt luidt als jij een zippo hebt. Niet wat jij er allemaal mee wil/kan en wat je van een zippo vind. Ik heb het al een keer aangegeven en Willem daarna ook. Daarbij werd vermeld dat de topic de volgende keer dicht gaat en dat er sancties zouden worden ondernomen. Jullie hebben geluk de sancties laat ik achterwege.

:slotje:
    [offtopic]Indien een ander crewlid jullie nog een kans geeft hebben jullie geluk:)[/offtopic]

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!