Dead.php niet voor elke optie openen.

• Hallo,

Ik ben met een script bezig dat als je dood bent je voor een bedrag van 1,30 je weer levend kan laten maken.

Nu ben ik al zo ver dat ik de koopoptie in de shop heb staan, maar nu heb ik het volgende probleem:

Als iemand dood is dan kan hij Geen pagina meer openen, maar ik wil graag dat hij buycredits en spendcredits kan openen voor de aankoop die je dan kan doen.

Nu weet ik dat in Templateparser je in de ingame.php die code weg moet halen, maar dan kan hij ineenkeer weer alles openen. Nu is dit wat ik heb gedaan, ik heb nog een ingame1.php aangemaakt, en in dat bestand de 'dead code' verwijderd. Maar hoe krijg ik deze werkend op mijn 2 bestanden, credits.php en spendcredits.php?

-GoCrime

• Aanpassen naar clz (bijna alles zelfs aangepast voor u:

PHP
    if($data->death== 1 && $_GET['p'] != buycredits && $_GET['p'] != messages){
    header("Location: hier locatie van credits");
  • Je begrijpt me verkeerd denk ik..

Ik wil graag dat hij alle pagina's blokkeerd behalve, credits.php (kopen van calcredits) en spendcredits.php (uitgeven).

Maar omdat het systeem opgebouwd is met een index?p= systeem worden alle pagina's geopent met één bestand, namelijk ingame.php, mijn vraag is, hoe kan ik het zo krijgen dat credits.php en spendcredits.php niet worden geblokkeerd?

• Is ook de bedoeling dat u dit in ingame plaatst...

Als iemand dood is toont hij enkel nog pagina buycredits...

Dacht aan de code dat dit duidelijk was :p

• Als iemand dood is verwijzern alle pagina's naar dead.php.
    Maar ik wil gewoon dat credits.php en spendcredits.php niet worden gelinkt naar dead.php, hoe doe ik dit?

Spreekt voor zichzelf, dat dit niet death moet zijn, maar credits ;)

Dan linkt hij enkel naar daar als iemand dood is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!