Vervolg Creativeshock layout

  • Heey CPers


    Vorige week had ik me layout van Creativeshock laten zien aan jullie, en daar kwamen leuke reacties van af en leuke ideeen,


    Iemand zei dat de indeling niet helemaal meer van nu was en ben dus bezig geweest met een andere indeling.


    Dit is wat eruit gekomen is:

    Zoals je ziet is alles veranderd, Content is anders nu, de menu's zijn anders, en de layout heeft een andere indeling, maar wel is de kleur het zelfde gebleven.


    Ik hoop dat jullie hem nu beter vinden dan de andere versie,


    Hier de andere versie:


    Wat vinden jullie ervan?
    En is deze versie beter dan de ander, of juist anders om?
    Wat zou je als waarde schatten?
    En heb je eventueel nog ideeen die ik erin zou moeten verwerken.



    Met vriendelijke groet,


    Georgo van den Bosch


    [offtopic]/!\ Klachten en eventueel dingen die niets met de check te maken hebben, graag melden via pm, en niet via de topic! Dank je. /!\[/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je kan zo mooi designen met die hoogte verschillentjes en dan ga je alles in het grijs maken. Sorry man ik zou echt er meer mee doen. Meer met kleur doen en grijs in jou geval vooral vermijden.

  • Hmz, oke, onverwacht maar goed, ik zal kijken of ik er meer kleur in kan brengen..,


    Ik geef ook wel toe dat grijs zwart echt mijn kleuren zijn, en dan als toepasselijke kleur de kleur vn het logo ( Oranje ) en had wel gedacht dat dit wel genoeg in zou brengen, en dat het dan niet te druk zou worden.


    Ik zal kijken wat ik kan doen:)


    Met vriendelijke groet


    Georgo van den Bosch

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!