register probleem?

  • heey mense,
    ik zit hier nu op stage, en ben een beetje aan het kloten. ik ben bezig met een registreer systeem te maken, maar dan voeg ik 2 bestanden in.
    je hebt de page register.php
    waar het formpje op staat, en dan include in registerc.php (waar de funties staan van het formpje) en dan krijg ik de error:


    PHP
    You have an error in your SQL syntax; 
    check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use 
    near ' '', , 'd41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e')' at line 1


    ik begrijp er niets meer van xd(c)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ojah helemaal vergeten :$



    die word ingevoegd, naar register.php, waar het invoer formpje staat,

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.10.10 15:11:54:
    solved bij Earoxbird

  • Toevallig had ik net dezelfde foutmelding. Ik had me wachtwoord maar een varchar van 21 gegeven. Zet deze is gewoon op de grootste 255 en wat krijgt u dan?


    Edit:
    Dus, in je db heb je een tabel wachtwoord en dan varchar (getal). Maar, hier passen niet alle karakters in die jij er in wilt gooien. Maak, van de varchar bij wachtwoord dus gewoon varchar 255 (255 is het hoogst wat kan) Bij mij was toen dit probleem direct opgelost.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • ik had in mijn query, had ik 2 comma's staan, en dna doet die het niet (A) tip voor de lezers:
    Lees altijd je files een paar keer door, voordat je gaat rondzoeke naar iets anders of naar hulp.:cheer:

  • :slotje: oplossing is gevonden.


    Kabling inderdaad, maar ik gaf een voorbeeld hoe ik het had. Ik maak niet alleen gebruik van MD5 maar ook van sha1 en een zelf ontwikkelde codeerder die bijvoorbeeld a veranderd door een 7.


    Rick.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!