Beste Cp'ers,
Ik ben even aan het zoeken geweest naar een leuke MMORPG, wel een paar goede ertussen gevonden. Wat vinden jullie nou de leukste MMORPG?
MVG Nillas
Beste Cp'ers,
Ik ben even aan het zoeken geweest naar een leuke MMORPG, wel een paar goede ertussen gevonden. Wat vinden jullie nou de leukste MMORPG?
MVG Nillas
League of Legends vind ik zelf wel een aardig spel. Maar ik heb nog geen spel gevonden waarvan ik zeg: WOW! dat ga ik helemaal grijs spelen.
Guildwars ofcourse, fatsoenlijke pvp waarin andere mmo's zwaar falen, goeie verhaallijn, goed uitgewerkte missies, niet 10000x breng dit item van a naar b, en een leuke speelstijl.
No monthly fees doet het hem ook goed.
En als WoW gratis zou zijn, is het dan nog steeds beter?
Dat heb ik ook een hele tijd gedaan, maar op gegeven moment vind ik het en beetje saai worden.
Wat ik veel heb gespeeld is:
Last Choas, geweldig spel ook.
Als ik nu thuis zou zijn zou ik het weer gaan spelen (jammer genoeg op stage).
Heb net Guildwars gedownload en tot nog toe bevalt het me wel, alleen wat kan je als je die uitbreidingen koopt/download?
je kan misschien wel aika probere, het is een leuke game play, met mooie graphic's. ik en 3 andere enderlanders speelde daar, maar het rare is, het is een open beta voor america. wat wel raar is, want wij zitten er in. maarja de quest line is makkelijk te volgen, en ook verspreid over meerderen mappen. de skills zijn mooi gemaakt en de mogelijkheid in het spel is zeer groot. als je dat niets vind kan je altijd nog een vna mijn fav spelle proberen, Kal online, ik ben e rin 2004 mee begonnen en dit jaar eind zomer vakantie mee gestopt. omdat al mijn vriende waren gestopt, omdat onze guild leider was overleden, jammer genoeg
rip my friend
Citaat van NillasEn als WoW gratis zou zijn, is het dan nog steeds beter?
Zekers, want WoW is gewoon flut.
En die nieuwe delen zou ik echt kopen, krijg je hele nieuwe verhaallijn erbij en nieuwe classes.
insaneflame heb je het ooit wel gespeeld ?
Levelen is een van de minst belangrijke dingen, je kan maar tot level 20, en in Eye Of The North word je character als 20 behandeld met automatische attributes als je dat nog niet bent en dan begint de lol juist pas.
Betere equipment, elite skills, heroes en team builds.
En als je na uren en uren en uren eindelijk de verhaallijnen heb afgemaakt, is er nog genoeg te doen aan sidequests, dungeons, bosses en pvp/pve event quests.
Zo'n boss is wel wat anders dan wat klikken op een random lvl 90 ventje dat alleen veel HP heeft... ( kuck kuch WoW... )
Haha, ja het ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit. Je ziet dat WoW wel wat gebruiks vriendelijker is in mijn ogen. Maar dit ziet er erg leuk uit.
Ik speel gewoon World Of Warcraft ... Ik raad je dit aan, je zal het nooit kunnen uitspelen, alleen als je een no-lifer bent. Maar dat ben je niet denk ik.
RuneScape is beste MMORPG
In 2007 was het leuk...Nu is het niks
Last Chaos
Fly for Fun
Dragonica (2D, wel gaaf)
Maplestory
Ga zo maar door!
Ik speel atm weer RuneScape, de quests ownen!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!