Opensource crime (Hoe denkt CP erover)?

• Volgens mij ben ik hier praktisch de enige die volledige open-source criminals heeft weggegeven. Ik geloof dus niet dat het ooit vrijgegeven wordt, maar het zou wel een toffe actie zijn.
    Ik had ook vaag begrepen ooit dat je van plan was netjes in objecten te leren programmeren. Doe dat eens, en kijk ondertussen eens op deze website.

RiiCky edit: We gaan geen anderen zwart maken.
    Rahl edit: Maak ik iemand zwart? Ik zei alleen dat **** deze reactie waarschijnlijk weer zou verwijderen en me zou verbannen. Als ik **** zwart wil maken, kan ik me nog wel honderd doeltreffender manieren bedenken.

• Goed idee om een goede te maken zorg alleen dat je echt de tijd hebt niet net als de andere (waartoe ik ook behoor) die het werk onderschatten.

Maak een duidelijk verdeling in verschillende modules van het spel.! Zodat je geen 1000000 php bestanden en andere rotzooi in je hoofdmap krijgt.

ik wil evt. wel meehelpen ;)

• Basis wordt basis, en ik weet niet hoe iedereen het voor elkaar kreeg om altijd fam1.php fam2.php etc etc te maken.

Als ik een familie systeem maak dan krijg ik het totale pakket in 1 of 2 bestanden gepropt en dan is het nog steeds overzichtelijk? :P

Bovendien na de basis versie wordt er pas verder gekeken wat er gaat gebeuren ik heb geen gigantische toekomst plannen laten we eerst is een basis vrijgeven in private beta mode en dan public en daarna is kijken wat er allemaal precies gaat gebeuren ;)

• Goed idee.

Hoop alleen dat het niet zoals de anderen afloopt.

Misschien is het inderdaad goed gewoon een basis te maken zoals ik ergens in het topic las.
    En zodra die klaar is pas verder kijken voor andere opties.

Want telkens als iemand voor vele opties en ideen werkt komt het niet af.

En aan een goeie basis hebben de mensen meer als een niet compleet groot spel.

• Citaat van Robin

Hoi,
    Eventueel heb ik nog wel wat domeinen die je hiervoor mag gebruiken incl hosting.

Robin

bedankt maar ik heb een perfecte eigen hosting ervoor en waarvoor heb ik een domain nodig als het nog niet eens online is en als het nog in development fase is? Dan is een test server prima voor mij een forum op een ander domain draaien is voor nu ook goed.

Daarnaast is een basis belangrijk idd. uitbreidingen kunnen altijd gemaakt worden en dat kunnen door meerdere man gemaakt worden alleen een basis moet gewoon goed gelegd worden en niet door verschillende man gemaakt worden ;)

• Misschien is het handig om over de licentie waaronder de source wordt uitgebracht te praten?
    Dingen kunnen open source zijn, maar de licentie bepaald dan of je source wel gebruikt mag worden, of dat deze alleen voor educatieve doelen beschikbaar is gesteld.
    Of deze (door)verkocht mag worden of niet, of alle wijzigingen die je maakt gepubliceerd moeten worden of niet etc.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!