ctt bestand hotmail

• Hallo,

vraagje hoe kan ik een .ctt bestand uploaden in hotmail zodat ik naar al die personen een email stuur alvast bedankt

Bezig met Eredivisie Voetbal project.

(Tips zijn altijd welkom!)

• Jordy.S Al je contactpersonen zijn al opgenomen in je contactpersonenlijst... Die kan je direct gebruiken; of bedoel je niet vanuit Hotmail e-mailen? Dat is nogal onduidelijk.

cri Hij heeft het over "uploaden", niet importeren. Daarbij gaat het hier over Hotmail en niet over WLM/MSN contactpersonen

• Jannick ik veronderstel als je, je .ctt upload in msn, dat deze ook in hotmail opgeslagen worden. Dus importeren via .ctt is ook uploaden.

Als hij een groep maakt in msn, dan komt die ook in hotmail terecht.

• Correct, dus dan heb je het ook niet meer nodig; je wilt immers een massa e-mail versturen en niet specifiek toevoegen aan je account. Het is nogal onduidelijk, dus ik kan 't ook fout hebben :)

• Zal ik dan maar even een spelbreker zijn:

Citaat

Geef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.

Conclusie topic gaat op slot en zie graag pb tegemoet als je het topic heb aangevuld met goeie informatie dan hoeft mijn collega en de rest van de mensen niet meer te gokken waarvoor het is!

:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!