Rechts in right_colum

  • Beste Cp'ers


    Bij deze zou ik proberen om mijn vraag hier even te stellen en hopen op positieve reacties die zullen leiden tot een oplossing.:D


    Het probleem zit hier:


    Klikkers:http://www.crimejob.nl/a.jpg



    Uitleg staat op foto.
    Zal het hier ook uitleggen: Links is het menu naar beneden toe verlengt met een licht bruine balk en ik heb al van alles geprobeerd om die in het rechtse menu bij te voegen.


    Hopend op positieve reacties en ontopic :|

  • er staat ergens in de left_colum deze regel


    PHP
    <?if($data->layout == 0){?><td width=176 valign=top align=left style="background-color:#4a3021;"><?}?>


    met een kleur code en dat is deze #4a3021


    en in de right_colum staat de zelfde code


    PHP
    <?if($data->layout == 0){?><td width=176 valign=top align=left style="background-color:#160805;"><?}?>


    met deze kleur code #160805 <-- en die kleur code moet je vervangen voor deze kleur code #4a3021

  • Heb ik geprobeerd maar vind het niet direct om het zo aan te passen.


    [offtopic]Terror, op uw site is dit hetzelfde zoals bij mij ;)[/offtopic]

  • Citaat van Terr0r

    ik denk niet helemaal dat het het zelfde is want ik werk met een geautomatieseerd css systeem


    en is niet 1 style.css die ik gebruik maar het zijn er 17


    maar goed als het goed is moet het zo goed zijn
    als het niet goed is plaats anders even een stukje code


    cri heeft wel gelijk, jij hebt ook 'dat ene stukkie'.


    Heb de source ook online gehad, zal straks even op me lappie kijken in het script.


    -edit-


    Als ik kies voor layout 1, heb je dat probleem niet. Zou even kijken hoe je dat gedaan hebt :cheer:

  • Bedankt oceans, zal ook zoeken.


    Oceans bij alle 2 layouts is dit zo, het probleem zit bij lange pagina's als news, familiebeheer, ...


    Heb de css al afgelopen, linker en rechtermenu, maar vind momenteel de oplossing nog niet.

  • Bedankt Jannick


    Heb die fout even getest, de layout klopt in firefox, internet explorer. Bij google chrome zit de layout fout.(opera moet ik nog bekijken). Zelf heb ik geen ervaring met chrome om ook daar de layout fout uit te halen.


    Aangezien er geen reacties komen, zal dit een probleem blijven veronderstel ik.:p

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.10.10 01:38:32:
    U heeft niks ingevuld...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!