Ik zoek een goede en snelle host hierbij dacht ik aan one maar is dit goed voor een criminal of welke rade jullie aan was eerst bij versio maar hier ben ik van gestapt.
Heb al hosting gevonden.
mvg booner
Ik zoek een goede en snelle host hierbij dacht ik aan one maar is dit goed voor een criminal of welke rade jullie aan was eerst bij versio maar hier ben ik van gestapt.
Heb al hosting gevonden.
mvg booner
wjsolutions
misschien eens de zoekfunctie gebruiken? Hier zijn al 1000 vragen over geweest.
Verder versio is goed, op one.com mag geen crime game draaien. Verder host ik bij neostrada, ook we goed vind ik.
Hangt ervan af wat je van plan bent om te verbruiken, niet elke host is blij met een criminals namelijk
Misschien handig om te zeggen wat je zoekt. Ik kan wel een offerte op maat maken.
ik zelf zit bij wjsolutions.nl een goeie aanrader altans vind ik zelf
ok bedankt voor de tips want heb zelf al veel site afgegaan maar dan weet je nog niet of ze een criminal acepteren
wjsolutions accepteert ze wel, je moet alleen zorgen dat je niet buiten je resource gaat.
Bij mij(sensco internet diensten) mogen wel criminals op. Mijn website is nog niet af, daarom wil ik vragen wat voor dataverkeer en schrijfruimte en dergelijken u nodig heeft. Zo kan ik een prijs op maat maken.
pm me maar
heb wat moois voor je liggen en niet duur !
Wellicht misschien handig te vermelden welke hosting u nu heeft genomen.
Topic gesloten, persoon is terug naar Versio gegaan.
:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!