• Alex, een designer moet helemaal niet aan de slicer denken, zeker niet in dit geval.
    Want zoiets maken is echt makkelijk. (als je een beetje verstand hebt van html / css)

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Zeer goed voor je tweede layout. Alleen probeer te denken aan de borders die je nu gebruikt ik vind ze naar mijn smaak een beetje te breed bij sommige onderdelen. Verder is je lettertype in de input velden en textarea aan de grootte kant. Overigens gebruik je bij de layout informatie gewoon zwart en bij het contact formulier blauw? Heb je hier misschien een reden voor of?
    [offtopic]
    Alex deze valt wel mee je doet de background blauw en je doet er een andere div in die je als achtergrond de style meegeeft. [/offtopic]

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• @riicky
    De tekst bij contact hoort zwart te zijn heb ik niet echt opgelet zal het ff aanpassen.
    en de border is aleen erg groot bij het plaatje maar dat is (vind ik) beter om het plaatje van het project te laten opvallen

• Excuses bij mij lijken de contact borders ook groter:)

EDIT: Reactie onder me, ja ik geloof je wel bij mij lijken ze groter maar, zal aan mij kunnen liggen

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!