op zoek naar een Dropbox script

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ik heb hem draaien op mijn server met de install van nextcloud.
    En de documentatie die er bij zit klopt / werkt niet en of ik doe iets fout
    Google heeft niets met de nieuwe nextcloud
    Nextcloud draait op de server van Linux
    Het programma nextcloud draait wel alleen ik krijg onllyoffice niet werkend ik moet een lijk / pab maken waar de documentatie staat die link werkt niet
  • AarClay wrote:

tigermaffia wrote:

Wie o wie kent het script nextcloud??
    En wie heeft hem goed werkend??
    En wil die mij helpen met het goed werkend te maken er zijn dingen die werken ik hoor het graag
    Misschien moet je echt een voortaan wat concreter zijn over wat je problemen zijn.
    Dit nog even als herhaling. Wees concreet.

The post was edited 1 time, last by AarClay ().

• tigermaffia wrote:

Ik heb hem draaien op mijn server met de install van nextcloud.
    En de documentatie die er bij zit klopt / werkt niet en of ik doe iets fout
    Google heeft niets met de nieuwe nextcloud
    Nextcloud draait op de server van Linux
    Het programma nextcloud draait wel alleen ik krijg onllyoffice niet werkend ik moet een lijk / pab maken waar de documentatie staat die link werkt niet
    Dus je hebt een probleem met onlyoffice?
    En nogmaals welke linux distributie, ubuntu/debian, centralos? daar zitten namelijk wel verschillen in?
    Heb je alles goed gelezen?
    Wat voor foutmelding krijg je terug? via je commandline of in je error log?
    Welke versie gebruik je (laatste versie is geen antwoord)

Je bent heel beperkt in wat je zegt zoals @AarClay al aangeeft!

En na het googlen van Error onlycloud on nextcloud kwam ik al snel op het nextcloud forum terecht: help.nextcloud.com/c/apps/community-document-server/170
    Met vriendelijke groet,

Jeroen
  • New

IK BEN NET DOOR DE SERVER VIMEXX op mijn vingers getikt dat wat wij aan het doen zijn met onze Resellers server.
    het blijkt dat er geen cloudserver op deze server mag komen.
    en dit na twee jaar en vier manden komen ze er nog niet eens zelf achter dat ik al vanaf het beging dat ik klant ben geworden een Bedrive website heb dat dit niet mag.
    nu maar kijken naar een ander Hoster waar het wel mag.

dus voor nu is dit klaar en over.
    ben er alleen maar achteruit op gegaan :evil: :cursing: :wacko: :wacko: :wacko:
    twee website weg in een keer :thumbdown: ;( ;( ;(
    en moet ik op zoek naar een nieuwe hoster

mensen bedankt voor de tips en hulp voor al :thumbsup: Jeroen.G :thumbsup: super bedankt voor de uitleg en hulp die je geboden heb via de PB. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

The post was edited 1 time, last by tigermaffia ().

• New

Ik vind het een opmerkelijk verhaal van @tigermaffia!
    Als je een cloudserver wilt installeren, zul je root-access op een server moeten hebben. Ik hoor hier dat het om een resellerserver gaat.
    Daar heeft alleen de hostingbeheerder zelf root-toegang tot.

Als het om een VPS zou gaan heeft Vimexx er waarschijnlijk niks mee te maken. Ik heb nog nooit gehoord dat een hosting geen cloudtoepassingen wilt. Een VPS is immers begrensd.

Zou de TS het volledige verhaal niet hebben verteld, vraag ik mij af? [WEG EDIT]

The post was edited 3 times, last by Jeroen.G ().

• New

beste AarClay

het gaat indedaat om een Resllerserver en die heeft geen VPS nee klopt
    het gaat er nu om dat ik geen cloud mag draaien op deze server dit staat in de Fair-Use-Policy-v2 van hun
    echter heb ik twee jaar geleden de server gekocht bij ze en het volgenden aan gegeven dat ik op website een Bedrive heb staan dit was geen probleem volgen hun
    Bedrive is net zo iets als cloud
    [WEG EDIT]

inmiddels ben ik opzoek naar een andere oplossing die dit alles kan verhelpen en die zijn er gelukkig wel dus kijk ik daar liever naar.

The post was edited 1 time, last by Jeroen.G ().