Ik zoek een scripter

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Beste AarClay
      als je even goed gaat lezen zie je dat er door een lid een bedrag woord genoemd dat is wat ik vroeg wat kost zo iets globaal!!!
      verder ga ik er niet met jou over verder er zijn nu drie mensen die mij hebben benarder via mijn maffia game die ik heb en daar mee ga ik verder.
      in de laste twee jaar heb ik vijf maffia games neer gezet en die lopen goed en dat is niet door jou gekomen laat dat wel even goed duidelijk zijn.
      Maar door leden die ook hier zijn geweest en die wel wilde helpen en die dit ook hebben gedaan!!
      daarvoor bedankt mensen en jullie hebben alle maal een mail via de website gehad.
      verder ben ik er klaar mee.
      wat jij er ook van vind en wat jou mening ook is daar doe ik niets mee lijkt bij beter voor de site.
      dus suc6 er mee!!!!!
      dag
    • "in de laste twee jaar heb ik vijf maffia games neer gezet en die lopen goed en dat is niet door jou gekomen laat dat wel even goed duidelijk zijn."

Met alle respect maar dan zou je inmiddels ook al wat meer moeten weten wat betreft het scripten en dergelijke? Ik bedoel als je zoals je zegt vijf maffia games hebt draaien dan moet je inmiddels meer dan genoeg ervaring hebben om een script te kunnen aanpassen en de plaatjes en dergelijke te veranderen?
    • tigermaffia wrote:

RJ WEbdesign
      ja dat hoort zeker bij een van mij opzie ja dit omdat het zo goed als het zelfden is.

Jeroen.G
      Ik zoekt!
      ik zou willen dat het net zo iets is als maffia game dus klik en klaar
      de zijn de functies van het spel
      uitmesten van de hokken
      het voeren van de paarden
      het watergeven aan de paarden
      het fokken van nieuwe paarden
      en zo verder dit alles gebuurt met een klik en dan gaat de actie die je aanklikt inwerken
      net zo als bij een maffiagame
      daar om een maffia game ombouwen
      dit zijn de functies van het spel voor de gamer
      de functie voor de Admin / beheerder moet het spel een goede Adminpaneel hebben.
      het is single player
      maar wel online met anderen chatten / form en dat soort dingen.

ik hoop dat ik nu een goed beeld heb kunnen geven aan je met wat ik zoekt!
      Waarom download je dan geen Maffia game, en bouw die om naar een Paarden game ... dan ben je er toch ;)
    • Wat een gezellig topic haha

tigermaffia wrote:

beste mensen

is het misschien een idee dat jullie een prijs opgeven
      dan kan ik kijken of wat haal daar is

Franzo.Brouwer een paar duizend euro is te veel maar dat snap je welf ook wel

Xean misschien kunnen we kijken hoe en wat als je wil munnen we even het via de pm doen oke??
      Lijkt mij niet, je geeft in een bericht ook al aan dat hier heel veel uren in opgaan. Ik denk dat een gemiddeld programmeur niet voor 20 euro per uur gaat programmeren lijkt mij.

100 uur * 20 euro (wat niemand doet) = 2000 euro.
      '
      Als wij dit voor je zouden moeten programmeren dan wordt het in Laravel ontwikkeld en reken dan maar op een uur tarief van minimaal € 75,- euro per uur.

RJ Webdesign wrote:

"in de laste twee jaar heb ik vijf maffia games neer gezet en die lopen goed en dat is niet door jou gekomen laat dat wel even goed duidelijk zijn."

Met alle respect maar dan zou je inmiddels ook al wat meer moeten weten wat betreft het scripten en dergelijke? Ik bedoel als je zoals je zegt vijf maffia games hebt draaien dan moet je inmiddels meer dan genoeg ervaring hebben om een script te kunnen aanpassen en de plaatjes en dergelijke te veranderen?
      Dit lijkt mij de beste oplossing als je er geen budget voor hebt.

Bouw een maffia game om dus simpel gezegd alleen de html output aanpassen naar paarden.

Dus wanneer je een misdaad kan plegen verander je die tekst naar bijvoorbeeld paarden verzorgen.

Veel succes met je game!
      Eigenaar van:
      Online Marketing & Webdesign Bureau - marketingmetrics.nl/
      Gaming Plaform - onetwogaming.nl/
      Banditi - https://banditi.nl/
      Criminas - criminas.nl/
    • tigermaffia wrote:

beste mensen

is het misschien een idee dat jullie een prijs opgeven
      dan kan ik kijken of wat haal daar is

Franzo.Brouwer een paar duizend euro is te veel maar dat snap je welf ook wel

Xean misschien kunnen we kijken hoe en wat als je wil munnen we even het via de pm doen oke??
      PM verzonden