Hoi allemaal,
Ik heb altijd al een crime-game willen hebben, maar al mijn vorige pogingen om er eentje te maken waren op niets uitgedraaid. Daarom heb ik besloten om nogmaals een poging te doen.
Mijn eerste idee was om gewoon een basic spel te maken, maar dat was niet heel erg uitdagend dus ben ik met helemaal iets nieuws begonnen. Waarvan jullie de basis hier kunnen vinden:
https://github.com/willemgoossens/Rival-Guns
Het is, zoals jullie kunnen zien een zelfgemaakt PHP MVC framework met Bootstrap en jQuery aan de frontend. Het is verre van af, maar de basic opzet is er. Feel free to give some feedback.
Ik weet dat, qua frontend, het verre van vernieuwend is. Het ging er mij vooral over om wat bij te leren over PHP. Misschien dat ik er ooit nog wel eens ReactJS tegenaan plak. Maar ik weet überhaupt nog niet of ik het eindresultaat opensource ga maken of zelf ga publiceren als game, etc.
Het idee is overigens om een -ietwat- realistischere crimegame te maken. Bij misdaden zal je bv. meteen na een misdaad een nieuwe kunnen begaan. Afhankelijk van wat je allemaal doet, komt dit bij op je strafblad en dat zorgt ervoor dat je "wanted level" omhoog gaat. Zodoende wordt je sneller gearresteerd en gestraft voor al (of een deel van) je misdaden.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden.
Groetjes,
Willem