Database update niet?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Database update niet?

Hallo!

Hoe gaat het met iedereen?
      Ik heb een vraag. Ik ben een beetje aan het spelen met de basic criminals source (ja ik weet het, oud.. maar stukje nostalgie wat ik op een eigen server een beetje wilde ophalen door ermee te experimenteren).

Ik draai Apache op Ubuntu 16.04 (PHP 5.6.4 / MySQL 5+). Alles werkt inprincipe, alleen heb ik het probleem dat ik mezelf niet kan registreren (het registreren lukt wel, maar data word niet opgeslagen in database, waardoor ik dus uiteindelijk niet kan inloggen omdat de user niet bestaat).

Ook als ik handmatig een account aanmaak in phpmyadmin, dan kan ik niet inloggen met dit account (ook niet met activatie waarden op 1). Het lijkt er dus op dat er niks word opgeslagen in de database.

Ik krijg verder geen error's op de front of backend.. Iemand misschien een idee?

Bedankt! :thumbup:
    • Ferhat.Remory wrote:

Zet gewoon eerst full error reporting aan.
      Goede tip. Krijg dit:

Display Spoiler

Notice: Undefined variable: data in /var/www/html/index.php on line 10
      Call Stack
      # Time Memory Function Location
      1 0.0000 229784 {main}( ) .../index.php:0

( ! ) Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/html/index.php on line 10
      Call Stack

( ! ) Notice: Undefined index: omnilog in /var/www/html/_include-config.php on line 36
      Call Stack
      2 0.0001 231104 include( '/var/www/html/_include-config.php' ) .../index.php:32

( ! ) Notice: Undefined index: HTTP_X_FORWARDED_FOR in /var/www/html/_include-config.php on line 73
      Call Stack

( ! ) Notice: Undefined index: HTTP_CLIENT_IP in /var/www/html/_include-config.php on line 73
      Call Stack

( ! ) Notice: Undefined variable: begin_tijd in /var/www/html/index.php on line 57
      Call Stack

( ! ) Notice: Undefined variable: pars_decimalen in /var/www/html/index.php on line 58
      Call Stack

( ! ) Notice: Undefined variable: pars_voorvoegsel in /var/www/html/index.php on line 59
      Call Stack

( ! ) Notice: Undefined variable: pars_achtervoegsel in /var/www/html/index.php on line 59
      Call Stack

Notice: Undefined variable: data in /var/www/html/index.php on line 233
      Call Stack

Hele shitload om uit te zoeken dus..