Beste mensen.
ik ben voor mijn dochter op zoek naar een game met paarden.
wij weet en of heeft zo script voor mij
ik hoor het graag van jullie bedankt.
Beste mensen.
ik ben voor mijn dochter op zoek naar een game met paarden.
wij weet en of heeft zo script voor mij
ik hoor het graag van jullie bedankt.
Wil je het zelf beheren of gewoon een game?
nee ik wil het zelf beheren
het is de bedoeling dat het net zo iets is al een maffia game maar dan met paarden
dus eten geven stal uitmesten en zo voort dierenarts en zo
Leuk idee...
Ik heb nog nooit zo iets gevonden, als ik eerlijk mag zijn.
Dus ik denk dat het anders maatwerk moet worden als zoiets gebouwd moet worden.
Ik denk dat het komt omdat er meer mannen programmeren en die hebben weer weinig met paarden, terwijl vrouwen weer minder programmeren maar weer meer met paarden hebben ;-).
Als je zoiets hebt gemaakt, dan heb je wel wat unieks te pakken.
Leuk idee.
Er bestaat geen Nederlandse paarden game.
Wel op game sites zoals spele, funnygames ect. maar dat zijn mini game versies.
Dit is een Engels paarden spel;
https://www.horsereality.com/
het gaat mij er niet om of het idee nieuwe is of niet gaat er om dat mijn dochter zo iets graag dit wil hebben daarom vraag ik het hier of jullie een script hebben en/of weten waar ik dit kan vinden !!!!!!!
Wat heb je zelf al gevonden? Ik namelijk ook niks.....
Die excessief aantal uitroeptekens zullen er ook niet bij helpen.
Ik kan me het ook eigenlijk best indenken waarom je die niet zal vinden, omdat er weinig animo zou zijn als iemand het open-source zou aanbieden.
De kloof tussen mannen en vrouwen in de programmeerwereld is namelijk best groot. Het was anders een leuk concept geweest, maar anderen waren je al overigens voor.
Het enige wat ik tegenkom is dit:
https://github.com/agroff/HorseQuest
Misschien dat het al een beetje in de buurt komt.
Of een crossover, waarbij je andere mafiabazen intimideert.
Ik weet dat dit niet is wat je zoekt maar wellicht kun je het al basis nemen en uitbreiden. https://codecanyon.net/search?term=horse%20game
Maar leg het eens goed uit.
Je zoekt een paarden spel voor je dochter?
Dus jij gaat het spel beheren en zij gaat het enkel spelen?
En omdat je het voor je dochter zoekt is het dan de bedoeling dat zij dit spel in haar eentje gaat spelen?
Kan ze dan niet beter gewoon een PC paarden game kopen?
Waarom zou je een heel spel op de markt willen brengen zodat je dochter dat kan gaan spelen.
Er is momenteel namelijk geen source te vinden van een paarden RPG.
Of een crossover, waarbij je andere mafiabazen intimideert.
**proest**!
AarClay ik ben er zeker mee aan het werk en ik ben al wat opgeschoten
en wat betreft de excessief aantal uitroeptekens zullen er ook niet bij helpen voor mij wel even maar goed.
bedankt voor het voorbeeld die u mij liet zien.
FangorN je voorstel ben ik al aan het uit werken hahaha maar wel bedankt.
Jesse ik de link die je hier ga zeker bekijken deze kennen ik nog niet bedankt.
Twen025
1 het spel beheren gaat mijn Dochter doen en ik met ze tweetjes.
2 en nee ze gaat het niet alleen spellen anders koop je een paarde game in de winkel het gaat er om dat de school, haar paarde club, vriendjes en zo ook op het net kunnen gamen.
hoop dat ik jullie zo wat mee antwoord heb gegeven ik dank jullie wel voor de ideeën.
als het zo ver is laat ik het jullie gelijk horen en kunnen jullie testen en kijken wat ik en een maatje van mij er van gemaakt hebben.
tot later.
Nee, dat was het niet. Het was een topic waarin veel meer mensen vraagtekens kregen over de situatie.
Ik heb geen zin om te speculeren over waarom iemand dit wilt, maar het lijkt in ieder geval neer te komen op een obsessie. En dat verhaal van de kinderen geloof ik ook niet zo.
Daarom kan het geen kwaad om eerlijk te zijn, in plaats van dat je in allerlei bochten moet wringen, waarbij je steeds natter gaat.
Nee ik geloof het verhaal over de kinderen ook niet, puur omdat ik zelf ook kinderen heb (oudste wordt volgende maand 14) en ook die zie ik zoiets niet doen
Die is veel te druk met school/vrienden en gamen (en nee geen textbased web spelletjes) lol
ten slot zijn we van start gegaan met het maken van een geheel nieuwe script voor mijn dochter.
de eerste stappen zijn gezet en we moeten nog een hoop doen als het in de test modem komt zal ik de link plaatsen hier.
dus bedankt voor het commentaar
Eerlijk gezegd begin ik mij af te vragen of dit serieus is na twee jaar.
Maar goed, in ieder geval veel succes dan :).
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!