FOSDEM 2015

  • Hallo iedereen,


    Ik ben er weer vroeg bij, maar ik wou iedereen alvast de tijd geven om de datum vrij te houden in zijn agenda.


    namelijk 31 Januari & 1 Februari voor de jaarlijkse FOSDEM conferentie.




    Wat is FOSDEM?

    FOSDEM is een jaarlijkse conferentie die volledig gratis is! Het thema is open-source, waardoor tal van grote open-source bedrijven presentaties komen geven, maar ook nieuwe ontwikkelingen in talen zoals Python, Mysql, PHP enz. komen aan bod.
    Ook zijn er tal van goodies te verkijgen.


    Voor wie is FOSDEM?
    Iedereen die zich iets of wat intresseerd in IT. Er worden op die 2 dagen meer dan 400 talks gegeven, in verschillende lokalen/gebouwen, waardoor het doelpubliek zeer gevarieerd kan zijn. Gaande van security, programmeren, hardware (Arduino), nieuwe programma's/tools/technologien/...
    Als je kijkt naar de lijst van sponsors kan je alvast veronderstellen dat het de moeite waard is!: FOSDEM 2015 - Sponsors



    Waar is FOSDEM?
    Brussel, gebouwen van de ULB (University libre de bruxelles)
    FOSDEM 2015 - Transportation


    Meer vragen?
    Just ask, of check: FOSDEM 2015 - Home


    Ik wil zeker niemand verplichten, maar ik vond het zeker de moeite om het dit jaar weder aan te kaarten ;)
    Misschien zie ik jullie daar wel!


    -Quitta

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Normaal is er een livestream van de grote aula, waar de 'grote' talks gegeven worden, helaas zijn dit zeer algemene talks. Als je specifieke talks zoals PHP/Mysql/postgresql wilt horen, kan dit enkel door te komen ;)


    Voor mij is het een uurtje in de trein zitten, dat heb ik er nog wel voor over :)
    Zeker omdat het best wel een leuke ervaring is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!