Programmeur gezocht voor maken van een kaart

  • Hallo,


    Ik ben op zoek naar een programmeur die een kaart kan maken zoals op Travianmap | 5.1.5. Echter is het in mijn geval voor een spel. Het is de bedoeling dat er in de database de X en Y as worden opgeslagen en dat vervolgens op de kaart de positie van de speler en andere spelers te zien is. Ik moet zelf kunnen bepalen hoe groot de kaart maximaal is (bijv. 300 x 300, mag overigens aan de hand van een variable). Ik beschik niet over de pijltjes of andere icoontjes voor de map, maar deze zijn vast gratis te vinden op het internet.


    Durf niet te zeggen hoeveel uur er in zoiets gaat zitten, lijkt mij echt max 4 á 5 uur. Hoor graag de kosten.


    Vriendelijke groet,


    Vulkano

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hier heb ik ooit een stuk code voor geschreven ik zal even zoeken en deze hieronder plaatsen, deze bevat de DB, een grote map en een minimap...


    Edit: Even gezocht en gevonden, ik heb het even gedropt in pastebin zodat je kan kijken hoe het werkt want het is niet echt rocket science... ik moet er wel bij zeggen de manier waarop het momenteel is geschreven is uiterst inefficiënt...


    [MySQL] Database Map PHP - Pastebin.com
    [PHP] Map groot - Pastebin.com
    [PHP] Map klein - Pastebin.com


    Edit2: Mocht je me willen inhuren mijn tarief is 20 euro per uur excl. BTW ik beschik over een BTW nummer en KvK nummer...


  • Ah super! Hier kan ik zelf ook zeker wat mee! 20 euro ex. BTW is toch iets boven mijn budget als je nagaat dat er wel een aantal uurtjes ingaan zitten. Zat zelf hooguit te denken aan een totaal prijs van circa 40 euro.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!