For loop Java

  • Hallo,


    Ik ben heel erg nieuw met Java maar ook zeker van plan dit te gaan leren.
    Dus begin ik met plugins maken voor Minecraft.
    Ik probeer een platform te laten spawnen van tnt maar mijn for loop klopt niet helemaal:

    Code
    public void makeArena(){
    		for (int x = -174 to -207){
                for (int z = 204 to 170){
                	World world = Bukkit.getWorld("spawn");
            		world.getBlockAt(x, 30, z).setType(Material.TNT);
                }
            }
    	}


    Weet iemand wat ik fout doe?


    p.s
    Ik volg geen tutorial dus ik neem niet iets fout over haha

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,


    De for loop is hetzelfde als in php. Alleen dan met de Java syntax.


    Als je nog steeds niet weet hoe het moet dan:
    1. Mag je echt je PHP kennis onder de schop nemen want dat is ernstig.
    2. Moet je een voorbeeld opzoeken. Op deze manier leer je meer dan dat iemand het gewoon zegt.


    Mvg,
    Tim


  • Het is me gelukt ik had geen idee dat die loop hetzelfde is als php.

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Bukkit heeft een mooie tutorial over hoe je plugins maakt. En die heeft daarbij ook Block Manipulation. http://wiki.bukkit.org/Plugin_Tutorial#Block_Manipulation