Wordpress Design

  • Geachte allen,


    Je kent ze wel... dames... ze zeuren altijd je kop eraf maargoed..


    Mijn vriendin is fan van blogs zoals http://www.Misslipgloss.nl & http://www.Beautygloss.nl


    en nu wilt ze er zelf ook 1, ik weet dat het met wordpress word gemaakt, heb ik ook al geinstaleerd maar kan geen goed design voor haar vinden, en als ik ze vind zijn ze een aantal jaar verouderd,


    Weten jullie waar ik een goed blog design kan vinden?



    Alvast hartelijk dank,


    Met vriendelijke groeten,
    FeniX

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Een gratis thema zal inderdaad vaak verouderd zijn, want voor niets gaat de zon op natuurlijk. Als je een klein budget hebt kan ik je aanraden om sites als Themeforest.net eens te bekijken, daar staat gegarandeerd een thema op dat in de smaak valt.

  • Alle thema's op Themeforest zijn up-to-date, wanneer dit niet het geval is worden de thema's na een onbepaalde tijd verwijderd van de website.


    Themeforest.net is overigens wel (een van) de grootste aanbieder van Wordpress-thema's. Er zijn talloze websites met een thema database, echter ben ik bang dat je veel van deze thema's alsnog terugvindt op Themeforest.


    Met het budget van XX zit je helemaal goed, de meeste (Wordpress) thema's worden verkocht voor ± $45 / $55.

  • Fenix09
    Themeforest levert vaak Wordpress thema's op klein budget omdat ze vaker verkocht zullen worden, echter is de kans dat hij toevallig op het zelfde doel in Nederland gebruikt wordt heel klein.
    Veel bloggers hebben dit toch als hobby en pakken meestal een gratis thema, of de thema's die gekocht worden zullen worden veranderd wat je ook vaak ziet.


    Maar zoals Cas zei is Themeforest een ideale website voor jou Wordpress thema, succes! :)

  • Ook zijn wordpress themes gemakkelijk zelf uit te breiden en aan te passen.


    Dit geldt zeker niet voor alle thema's op Themeforest. Het is maar net hoe de developer zijn thema en control-panel heeft opgebouwd. Er staan ook zeker (goedkopere) thema's op die een heel sober control-panel hebben.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!