• Hallo CP!


    Opdracht: 2 PSD'S (Ingame & Outgame) in MCC Sourcje zetten. (slicen en erin scripten?)
    Deadline?: Als je er maar geen maanden over doet, is het goed.
    Verdiensten: € 70,- (incl. overdrachtskosten)
    Betaalwijze: Paypal


    Weten wat je moet slicen en in een source scripten?;
    Vraag via PM om een screen, dit geldt niet voor mensen die net registeren en/of een te lage post count hebben, wat mij het idee geeft dat je doel is om mijn werk te rippen. dus aub alleen reageren als je een beetje bekend hier bent. :$


    Ik bepaal zelf wel wie dit mag doen.
    Het is niet zo van wie het eerst reageert,
    dat je dan gelijk met de opdracht begint.


    Ook wil ik geen bugs of slordige werk en moet het gewoon werken in IE, FF, GC..


    Interrese? laat het hieronder weten!
    Dan stuur ik je zo snel mogelijk via pm me mail adress etc... om de zaakjes te kunnen regelen.
    (Wil je eerst een screen stuur dan een PM)


    Ook zou ik graag wat eerdere werk van je willen zien, sinds ik geen beginnertjes zoals 'mijzelf' mijn werk wil laten doen omdat ik dan zoiezo veel fouten aan zie komen :p Miss ik nog iets? laat het me dan weten! goed werk is goed loon. :cheer:


    Met Vriendelijke Groet,
    Lorenzo P.
    [offtopic]p.s. ik ga hier geen screens rondzuimen dat kan leiden tot rips, alleen betrouwbare mensen krijgen betrouwbare informatie. btw je moet niet denken dat dit een simpele layout is want dan zat het budget veel lager (xD) Als je het te moeilijk vind kan je altijd gewoon de layout beetje versimpelen door delen bij elkaar te voegen, als je me niet snapt pm me maar8-) en wat er betaald wordt is niet een tijdsloon maar een eindloon.;) GL!
    __________________________________________________[/offtopic]

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • MrMees dat is goed om te horen, je kan er zodadelijk mee aan de gang :cheer:, Vergeet niet mij op de hoogte te houden. ;)
    (Mensen hij doet slicen en inbouwen mocht er iets aan de hand zijn meld ik het.


    Mvg, Lorenzo P.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!