sql error

  • goeie avond ,
    ben bezig om een optie werkend te krijgen in de 'unbugged source by Oceans'
    ik wil een familie drukkerij toevoegen maar als ik me sql wil importeren krijg ik dit :


    Code
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near '`inkomsten` bigint(255) NOT NULL DEFAULT '0', `kleingeld` bigint(255) NOT NUL' at line 1

    dit is de sql :

    Code
    `inkomsten` bigint(255) NOT NULL DEFAULT '0',
      `kleingeld` bigint(255) NOT NULL DEFAULT '0',
      `grootgeld` bigint(255) NOT NULL DEFAULT '0',



    en bij familieuurloon.php krijg ik dit :



    Deprecated: mysql_query(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead on line 3


    Warning: mysql_query(): Access denied for user '***''@'10.2.1.44' (using password: NO) on line 3


    Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established on line 3


    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource on line 4


    zie bijlagen voor PHP bestanden

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Warning: mysql_query(): Access denied for user '***''@'10.2.1.44' (using password: NO) on line 3




    Je krijgt geen verbinding. Het staat in je eigen vraag




    Verder zou ik ook met deze melding aan de slag gaan:


    Deprecated: mysql_query(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead on line 3


    Edit:
    Als dat stukje SQL alles is, vind ik het niet gek dat er een foutmelding komt.

    Altijd open voor een leuk project ^^

    Bewerkt één keer, laatst door r8934: kleine toevoeging ().

  • Zoiets:


  • Voor de eerste melding :
    Klik hier voor tut
    De mysql functies zijn verouderd, en gaan vervallen als je dalijk u


    Voor de tweede melding:
    Controleer je mysql gegevens, de toegng tot de database server wordt geweigerd. Waardoor er geen connectie wordt gemaakt.


    Voor de rest van de meldingen:
    Fix foutmelding 2

    Altijd open voor een leuk project ^^

    Bewerkt één keer, laatst door r8934 ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!