Posts by jethrogibbs

het heeft er wel degelijk mee te maken martijntje hoekstra moet zich namelijk nu gaan bewijzen voor zijn centjes en nu heeft ie als uitdaging om te kijken welke site's die kan laten stoppen en wie er bang genoeg zijn om er in te trappen hij pocht er namelijk heel erg over tegen zijn vriendje op msn donviteau maar die kan zijn mond niet houden en zoals anderen ook al zeggen als je gewoon wat aanpassingen doe dan is er niks aan de hand een script is vrij he als ze zeggen dat je het gepikt heb dan moeten ze eerst kunnen bewijzen dat het inderdaad zo is volgens mij hebben jullie het script toch zelf gemaakt ;);)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.09 23:45:45:
    weet je als ze echt willen dat je het spel dicht gooi dan hadden ze al lang een rechtzaak er van gemaakt een miljoenen bedrijf zoals onetwogaming
    zoalng er geen aangetekende stukken komen en een dagvaarding kunnen ze je helemaal niks maken en dan nog iets aangetekende stukken kun je weigeren zo;n vaart zal het wel allemaal niet lopen of je moet bang zijn dat martijntje bij je langskom want het kereltje heeft wel al 3 jaar kickboxles he als je problemen met hem heb dan heeft ie een grote mond in de chat kom maar ik doe kickboxen enz enz het is gewoon een zielig mannetje en probeerd jullie zo weg te krijgen van internet met jullie spel heel zielig maarja als er 18 mensen in trappen van de 25 dan heeft hij toch zijn zin

hey hallo hier kennen jullie mij nog niet maar ik ben een bekende op bandias alle tegenstanders van mij en mijn fam die roepen heel de tijd dat wij cheaten en hacken enz enz en nou wil het dus dat matijntje de flapdrol waar het hier om gaat die is een persoonlijke vete begonnen tegen mij en heeft mij verbannen van bandias omdat ik heb flapdrol heb genoemt is ook een heel erg scheldwoord natuurlijk maar goed ik heb martijntje ind e laatste paar maanden eens onder de loep genomen en het is eigenlijk maar gewoon een heel zielig stage lopertje die zich wil bewijzen bij onetwogaming en hij is daar niet goed mee bezig en nu wil het zelfs dat ie nu in vaste dienst is gegaan bij onetwogaming en zich graag wil bewijzen nu heeft hij dus voorgenomen om te zorgen dat alle scripts die het zelfde zijn als banditi wil die van internet hebben alleen zijn site mag blijven
    maar nu kan meneertje wel heel hard roepen dat hij dat wil wij zijn natuurlijk niet zijn kindermeisje zo werkt het niet in de grote mensen wereld martijntje het is namelijk volgens mij zo dat de scrips zijn gemaakt door iemand die eerst niks met i-med te maken had en die heeft die scripts op internet gezet en vervolgens is die bij i-med met zijn spel gekomen en hun motto was altijd wij zijn de beste en die paar mensen die op die andere site's spelen die kunnen we missen
    dus als ik jou was zou ik ff kijken bij de kvk welk nr i-med heeft en welk kvk onetwogaming heeft en van wie het script is origineel dan he want dat staat volgens mij los van i-med of onetwogaming en hebben ze dus geen poot om op te staan
    en wil je de reden weten waarom ons strevertje martijntje zo bezig is hij heeft heel veel spelers op bandias tegen de schenen geschopt en voor leugenaar uit gemaakt in de openbare chat en daarom zijn er dus al veel spelers gestopt en lopen ze inkomsten mis en nu had martijntje het idee als ik nou al die andere misdaden spellen laat opdoeken dan moeten ze wel naar bandias of criminas maar mensen niet doen hoor en dan nog iets voor spelers als je betaal voor een spel wat het niet doet of naar behoren is dan kun je toch als klant zijnde je geld terug eisen dat is wettelijk vastgelegt dus mensen die het niet eens zijn met bandias en martijntje en is een chat waar je het allemaal kunt navragen hoe het zit http://www.onetwogaming.nl/chat daar zit martijntje zelf veel succes met jullie spel