Posts by diestro

Even 1 ding, iedereen kan natuurlijk wel zien dat die layout nergens op slaat. Maar denk dat het hem er om gaat dat wat je van het script vindt ;)

Goed advies bij S&F nog nooit van gehoord.. Als ik daar kom kunnen ze me nooit iets vertellen over het product dus, geloof niet dat dat helemaal klopt. Ik heb persoonlijk nog nooit problemen gehad met bol.com en had mijn producten altijd meteen de volgende dag binnen ;)

Joshua, jij werd terecht verbannen. Het gebruik van Capslock is niet toegestaan. Als jij het zelfde had gezegd zonder gebruik van Capslock was er niks aan de hand geweest.

koop een bril ofzo 8-|
    Je zit het natuurlijk minder goed omdat een ico bestand altijd 16px*16px is en die vorige 32px*32px. Maar als je de P niet meer ziet moet je echt een bril kopen ;)

ja dat heb ik ook wel door, maar hij vond hem te pixelig ofzo.. snap het ook niet echt :P

PS. Kan ik nu geen elite status krijgen ofzo?

EDIT: 700e post :P

Ben het eens men Spinazie over feit dat je niet moet gaan zeggen dat diegene een noob is. Maar als diegene een vraag stelt die als je beetje moeite doet met google kan vinden. Vind ik wel dat je er iets van moet zeggen, maar dan moet het wel blijven bij 1 reactie en niet dat er dertig mensen hetzelfde gaan zeggen

Trouwens moet zeggen dat het noemen van moderators associaal echt te ver gaat maar toch.

Ten eerste vind wel dat er goed moet gekeken worden naar of een bericht echt verwijderd moet worden.

Ten tweede vind ik dat moderators niet meer reacties moeten gaan aanpassen op de manier die Patrick doet. Vind het best als je er iets uithaalt en dan er even onder zet edit bij Patrick ofzo.. Maar ga niet editen om commentaar te kunnen geven maar dan even een nieuwe reactie of stuur een PB.

Superior, zoals ook al een keer eerder gezegd, geloof door Dein (weet ik niet meer zeker). Als iedereen overal google zou gebruiken zou je deze site bijna kunnen stoppen want tegenwoordig kan je bijna alles vinden met google.

Joshua: Vind het heel goed, dat je hier gewoon op reageert. Maar als je zelf zegt dat je vind dat jij geen goede mod bent wat doe je hier dan? (Of begrijp ik dit verkeerd?)

Hoewel ik het heel erg met je eens ben dat de oude vertrouwde niks meer doen aan modereren (alleen aan V5 of gewoon inactief zijn). Vind ik het niet slim om dit te plaatsen, omdat je toch weet dat het verwijderd word en je er een ban punt voor kunt verwachten.

Citaat van Killingdevil

Bram: Een grote mond hebben is niet zo moeilijk of spectaculair. En als je C++ kunt programmeren, maak er eens een mooi topic over aan? Ik ben benieuwd, vind ik zeer interessant.:cheer:

+1 voor Killingdevil :cheer:

wat je wel kan doen is, slechte kwaliteit strips als demo laten zien en dan als ze willen gebruiken hebben ze toch de echt nodig om een goede kwaliteit strip te laten zien. Anders is de enige andere mogelijkheid watermerk idd.