Posts by diestro

Kloppen een aamtal dingen niet in je html/css,
    - Je knoppen staan niet goed er staat een pijltje in die knoppen en die staat te laag
    - Bij nieuws zou ik de datum in het midden van het blokje zetten en niet aan de bovenkant
    - Plus in je slider zou ik het hele plaatje een link maken en niet alleen de tekst onderin het plaatje
    - Je hebt geen robots.txt
    - Je hebt geen sitemap.xml

In nederland is het inderdaad zo dat de eerste 1800 euro die je aan BTW ontvangt niet hoeft aftestaan, dit moet je echter wel melden aan de belastingdienst. Hoe dat in België zit weet ik niet!

zo lijkt mij of niet dan?

je zou natuurlijk iets met

PHP
    $rec = $_GET['x']

kunnen doen dan zou de url moeten zijn register.php?x=(naam recruiter).
    Maar dit is wat je volgens mij vroeg.

[offtopic]Als een rechtse meerderheid komt niet, die willen de belastingen niet verhogen en dus de BTW ook niet ;)[/offtopic]

Maar daarom is het dus 21% ;)

[offtopic]@stan: denk dat je hier op zich gelijk in hebt. Maar als je tegen iemand zegt 2,5 denkt wat een cijfer voor die moeite en stoppen ze er mee. Je moet ze een beetje stumuleren.[/offtopic]

Ontopic: Over Crimeclub kijk naar de forum van crimeclub en je weet wat ik bedoel ;)

Cijfer: 8/10 omdat het je eerste layout is.
    Sterke punten: Dat het strak is
    Min punten: Te simpel, had het ook met paint kunnen maken
    Wat kan er beter: Die dingen recht zetten.
    Waarde psd/html: geen
    Te melden: Heeft verdacht veel weg van crimeclub

ik heb het twee jaar geleden gehad in VWO 3 met duits, frans en engels. Duits en engels was goed te doen, maar frans was wel vet moeilijk ;) Had wel overal een voldoende op :P

[offtopic] Cass: Interessant bericht, ik heb geprobreerd te decoden maar is niet gelukt. Wat betekend het?
    Oh zie dat al verwijderd is :S
    [/offtopic]

Ik snap iets niet, waarom zet je foto's van mijn vakantie op je portfolio?

Patrick hij wil dus dat automatisch als iemand een pakket besteld die aangemaakt word en hij dat niet handmatig hoeft te doen ;)