Kloppen een aamtal dingen niet in je html/css,
- Je knoppen staan niet goed er staat een pijltje in die knoppen en die staat te laag
- Bij nieuws zou ik de datum in het midden van het blokje zetten en niet aan de bovenkant
- Plus in je slider zou ik het hele plaatje een link maken en niet alleen de tekst onderin het plaatje
- Je hebt geen robots.txt
- Je hebt geen sitemap.xml
Posts by diestro
-
-
-
omdat je in het begin $i al op 1 zet dan staat er $i++ dat maakt $i = 2 en 10/2 is 5
Je moet $i = 0; neer zetten
-
zo lijkt mij of niet dan?
je zou natuurlijk iets met
kunnen doen dan zou de url moeten zijn register.php?x=(naam recruiter).
Maar dit is wat je volgens mij vroeg.PHP
Toon Meer<tr> <td><font color="#FFFFFF">Gebruikersnaam</font></td> <td align="right"> <input type="text" name="username" id="username" value="" style="height:25px; width:180px; padding-top:4px; padding-left:5px; border:1px solid #bba677; background:url('') repeat-x;"><br/> </td> </tr> <tr> <td><font color="#FFFFFF">Wachtwoord</font></td> <td align="right"> <input type="password" name="password" value="$pass"> </td> </tr> <tr> <td><font color="#FFFFFF">Herhaal wachtwoord</font></td> <td align="right"> <input type="password" name="password_check" value="$passconfirm"> </td> </tr> <tr> <td><font color="#FFFFFF">E-mail adres</font></td> <td align="right"> <input type="text" name="email" value="$email"> </td> </tr> <tr> <td><font color="#FFFFFF">Recruiter</font></td> <td align="right"> <input type="text" name="rec" value="$rec"> </td> </tr> <tr> <td colspan="2"> <div id="voorwaarden"><input name="condition" value="1" type="checkbox"><font color="#FFFFFF">Ik ga akkoord met de </font> <a href="conditions.php" class="aanmelden" title="Conditions" rel="gb_page_center[640, 480]"><font color="#FFFFFF">voorwaarden</font></a> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="right"> <input type="submit" class="mod_submit" name="aanmelden" value="Aanmelden"> </td> </tr> </table> </div> </form>
-
[offtopic]Als een rechtse meerderheid komt niet, die willen de belastingen niet verhogen en dus de BTW ook niet ;)[/offtopic]
Maar daarom is het dus 21%
-
Ze zijn geregistreerd in belgie miss is daar BTW 21%
-
-
Leeftijd: 16
Maand: 06/09/1993
Sterrenbeeld: Maagd -
[offtopic]@stan: denk dat je hier op zich gelijk in hebt. Maar als je tegen iemand zegt 2,5 denkt wat een cijfer voor die moeite en stoppen ze er mee. Je moet ze een beetje stumuleren.[/offtopic]
Ontopic: Over Crimeclub kijk naar de forum van crimeclub en je weet wat ik bedoel
-
Cijfer: 8/10 omdat het je eerste layout is.
Sterke punten: Dat het strak is
Min punten: Te simpel, had het ook met paint kunnen maken
Wat kan er beter: Die dingen recht zetten.
Waarde psd/html: geen
Te melden: Heeft verdacht veel weg van crimeclub -
-
-
[offtopic] Cass: Interessant bericht, ik heb geprobreerd te decoden maar is niet gelukt. Wat betekend het?
Oh zie dat al verwijderd is
[/offtopic]Ik snap iets niet, waarom zet je foto's van mijn vakantie op je portfolio?
-
Die bug heb ik al gereport
Maar jammer dat je weg gaat. Weer een designer minder.
-
14 euro
-
@Sky: is het een idee dat wij dit samen gaan doen?
-
Mag ik zeggen dat ik de hele layout lelijk vind
als het aan mij ligt zou ik helemaal opnieuw beginnen
-
ik kan hem ook gewoon opslaan en een naam geven en een extensie kiezen dus..
-
10 euro voor de domein
Verder niet veel waarde
-