Internet Explorer is ook een kak browser, maar waarschijnlijk is dan de layout niet IE valid
Posts by diestro
-
-
Mail komt omdat je geen mail function heb geinstalleerd op Xampp
De ip werkt niet, omdat dat de ip is van je modem en niet van jou computer.
-
-
Rating: 7/10
Pluspunten: Leuk idee, simpel maar strak
Minpunten: Vraag me af of klanten de gedachte begrijpenPersoonlijk zou ik de gok niet wagen door dit te gaan gebruiken
-
Dit betekent dat jij mysql statement geen record ophaalt en als je geen records hebt kan je geen mysql_fetch_array gebruiken.
Dit zou moeten werken
PHP
Toon Meer<?php require ('../../connection.php'); $tabelnaam = "naw"; $opdracht = "SELECT * FROM $vb_tabel"; $result = mysql_query($opdracht); echo ("<table width=90% border=1>"); if(mysql_num_rows($result) >= 1){ while ($rij = mysql_fetch_array ($result)){ echo"<tr>"; echo("<td> $rij[stnr] </td>n"); echo("<td> $rij[Voornaam] </td>n"); echo("<td> $rij[Achternaam] </td>n"); echo("<td> $rij[Woonplaats] </td>n"); echo("<td> $rij[Telefoon] </td>n"); echo("<td> $rij[Gbdatum] </td>n"); } } else { echo "<tr><td>Geen waarden gevonden</td></tr>"; } echo("<table>"); mysql_free_result ($result); mysql_close ($verbinding) ?>
-
@Lars ik heb windows 7 x64 en er geen last van.
Maar kan je niet veranderen dat de server die bestanden niet ingepakt verstuurd? Dan heb je dat probleem ook niet.
-
Guitar het gaat niet om wat hier fout aan is. Er is namelijk technisch gezien niks fout aan. Alleen het is verjaarde techniek.
-
Lars, ik heb het even opgezocht, misschien is deze link iets voor jou: http://www.google.com/support/…id=4acaa10690fb792a&hl=en
-
Als je de Background een beetje gradient van grijs naar licht grijs / wit zou die perfect zijn.
De rest is namelijk heel goed
-
Ik snap niks van dat lijntjes gedeelte, maar als het bij jou werkt veel plezier ermee!
Maar bij + en - sommen lijkt het me toch niet moelijk rekenen
zoals 1265-875
1265
875
-----
...0
..1
.4
-----
410 -
Mischien smileys?
-
Ik zou hem wat langer maken en goede kill streaks
-
Wat valt er te controleren als je alleen maar een open source script hebt geupload?
-
Waarom pak je niet gewoon een standaard Javascript/JQuery slider en haal je de inhoud van die slider uit een database.
Maak een upload script en je bent klaar!
-
Was er niet een website waar je advertenties kan bekijken in ruil dat ze die van jou bekijken? Misschien een idee als je gratis wilt adverteren
-
Als je dit legaal doet en geregistreerd staat bij de KVK, moet je al je verkopen bij houden en hier BTW over innnen. Als jij geregistreerd bent bij de KVK krijg je 4x per jaar een brief dat je BTW aangifte moet doen. Hier moet je aangeven hoeveel omzet je hebt gedraaid, hoeveel BTW je hebt ontvangen en hoeveel uitgaven je hebt gedaan. De eerste 1800 euro die je aan BTW moet afstaan mag je houden, de rest moet je betalen aan de belastingdienst.
Je moet van alle verkoop en inkoop de facturen bewaren, er bestaat namelijk de kans dat de belastingdienst gaat controleren en moet je over elke inkoop/verkoop kunnen vertellen wat het was.
Mocht je meer vragen hebben kan je me altijd een PM sturen, ik bezit nu sinds een tijdje m'n eigen bedrijf en weet precies hoe het werkt
-
-
Een tip probeer goed in te springen, zul je sneller zien als je een } te veel of te weinig hebt
Eventueel een programma gebruiken met auto completion waardoor je dat ook niet krijgt
-
Bij de outgame heb je veel gebruik gemaakt van ronde vormen evt met outer glow, nu ga je rechte vormen gebruiken zonder outer glow.
Probeer die ronde vormen terug te brengen
-
Wat is de error code precies?