Ik denk dat je niet op verzend kan drukken, foutmeldingen worden over het algemeen irritant gevonden.
Een tip geef wel aan waarom diegene niet op verzend kan drukken!
Ik denk dat je niet op verzend kan drukken, foutmeldingen worden over het algemeen irritant gevonden.
Een tip geef wel aan waarom diegene niet op verzend kan drukken!
+ als je 0800 265 8525 belt krijg je gratis een coupon
Misschien moet je dit even lezen: http://www.google.co.uk/adwords/coupons/terms.html
staat toch duidelijk in dat dat niet mag.
Als je 1 telefoontje pleegt naar google krijg je gratis een coupon, geloof dus ook niet dat het iets waard is..
Goede virus scanner gebruiken en hopen dat hij hem detecteerd! Anders niet veel, want als je een usb stick oid. aansluit om bestanden op te zetten komt de virus daar ook op te staan en zodra je die aansluit op een andere pc of dezelfde pc nadat je die hebt gereset worden die ook besmet
Politie raadplegen?
Zoals ik al zei, je moet gewoon even je browser opnieuw downloaden en installeren als je $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] met PHP opvraagt staat daar de taal van je browser in, daar controleren ze op. Als je je browser opnieuw download wordt je taal opnieuw ingesteld en zul je je kunnen registreren
Ga Project Blackout spelen, ik heb daar een clan met TeamSpeak server Als je het goed kan kan je me clan in;)
Het geven van een class aan een input is onzin.
Je hoeft alleen maar de formulier of de div waar het instaat een class mee te geven. Scheelt heel veel werk dus als je:
(de tabel gekopieerd van scarface
<form method = "post" class="outgame">
<TABLE>
<TR>
<td>Gebruikersnaam</td>
<td><input type="text"name="gebruikersnaam"/></td>
</tr>
<TR>
<td>Email</td>
<td><input type="text"name="email"/></td>
</tr>
<TR>
<td>Wachtwoord</td>
<td><input type="password"name="wachtwoord"/></td>
</tr>
<TR>
<td>Herhaal wachtwoord</td>
<td><input type="password"name="wachtwoord"/></td>
</tr>
<tr>
<td></td>
<td><center><button TYPE = "Submit" Name = "Submit">Opslaan</button</center></td>
</tr>
</form>
Toon Meer
dit als css:
Aan zijn reactie te zien zou ik idd zeggen dat hij BIN bied
Simpele layout, makelijk te slicen ik zou niet meer dan 20 betalen.
Kan ik eventueel voor je doen, maar heb het druk dus kan even duren voor het klaar is evt met KVK nummer als je dat wilt
Versio, ik heb daar al mijn domeinnamen lopen, wordt niet automatisch verlengd IDEAL betalen is mogelijk