Posts by diestro

Goede virus scanner gebruiken en hopen dat hij hem detecteerd! Anders niet veel, want als je een usb stick oid. aansluit om bestanden op te zetten komt de virus daar ook op te staan en zodra je die aansluit op een andere pc of dezelfde pc nadat je die hebt gereset worden die ook besmet ;)

Zoals ik al zei, je moet gewoon even je browser opnieuw downloaden en installeren als je $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'] met PHP opvraagt staat daar de taal van je browser in, daar controleren ze op. Als je je browser opnieuw download wordt je taal opnieuw ingesteld en zul je je kunnen registreren ;)

Heeft niks met je ip adres te maken maar met je browser. Ze gebruiken een controle aan de hand van : $_SERVER['HTTP_USER_AGENT']
    Oftewel je hebt geen nederlandse/belgse versie van je browser.

Je moet even je browser opnieuw downloaden ;)

Het geven van een class aan een input is onzin.

Je hoeft alleen maar de formulier of de div waar het instaat een class mee te geven. Scheelt heel veel werk dus als je:
    (de tabel gekopieerd van scarface ;)

dit als css:

Citaat van Lodewijk

Voor extra werk voor de mods hoeven we het niet te laten. Het is niet dat we nu al bakken met werk hebben ;)

"Vind ik leuk!"

Zoals ik al zei: kijk naar FaceBook, ze hebben niet voor niks geen dislike toegevoegd. Je moet alleen likes toevoegen, omdat je anders iemand de grond in kan werken!

Vanwege jouw zin: "Er zitten wel nadelen aan, als iemand een lid niet mag dat die hem de heletijd dislike gaat geven." zou ik het niet doen.

Waarom denk je dat FaceBook geen dislike heeft? Zodat je niet iemand de grond in kan werken ;)

Simpele layout, makelijk te slicen ik zou niet meer dan 20 betalen.
    Kan ik eventueel voor je doen, maar heb het druk dus kan even duren voor het klaar is ;) evt met KVK nummer als je dat wilt