Posts by diestro

patrick is niet de bedoeling dat je een kleuren foto pakt m dan zwart maakt en dan zeggen dat je andersom hebt gedaan ;) ze hebben volgens mij ook expres voor 1e wereld oorlog gekozen omdat er toen nog geen kleuren foto's waren ;)

dat is waar maar kost in eerste instantie veel tijd omdat je alle texten moet veranderen in die codes en dan dus die codes in scripts zetten wat ze betekenen

mischien handig als je je nieuws invult..

En nu krijg ik behalve bij de homepage je livesupport button in de header te zien voor de foto met je servers ;)

videokaart wordt er bij opgeteld niet afgetrokken ;) dus als jij een werkgeheugen hebt van 4gb en videokaart van 1gb dan heb je totaal geheugen van 5gb en dan is t dus zeker handig om 64-bit te hebben anders heb je namelijk allemaal ongebruikt geheugen ;)

Jannick: het zelf bouwen van een computer is goedkoper dan een kant-en-klare computer te kopen.

en 4 gb is helemaal niet het maximale bij windows. als je gewoon 64-bit installeert en dat moet je eigelijk ook al doen als je 3 gb hebt, want 32-bit ondersteunt maar 3gb.

Ik snap ook niet wat je bedoelt met daar wordt 1 gb afgetrokken voor videokaart :S

cijfer : 0/10
    pluspunten : zou t niet weten
    min punten : Alles dit slaat nergens op iedereen kan een beetje kladderen met je brush en dan zeggen "kijk is achtergrond".
    overig : stop met deze onzin en ga tutorials doen om te leren desinen en niet als een kleuter een beetje met een kwast lopen kliederen

aantal vragen:

Wil je ook goed kunnen gamen? zoja welke games? (aangezien van grafische kaart)

Als je veel wilt downloaden waarom wil je dan maar 320 gb haardeschijf die is dan toch zo vol??

Wat is je budget?

Wil je een kant en klare pc of kan het ook samengesteld zijn?

Wil je pakket inclusief beeldscherm of exclusief?

gister vertelde op nieuws dat je al vanaf 10 uur smorgens mag afsteken :S mischien geeft elke burgemeester wel toestemming aan iedereen vanaf 10 uur :P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.12.09 21:32:38:
    heb dit gevonden op internet:

31 december vanaf 10:00 (helaas, uitslapen gaat lastig) tot 02:00 (na 24:00 heb je nog 2 uur om je gehele vuurwerkcollectie op te maken)

dus miss heb ik toch gelijk :P

Hij had het volgens mij ook niet over hoelang het duurde maar of het makelijker is. en daar is het antwoord dus ja op aangezien je dingen die je dan al gemaakt hebt makelijk kan hergebruiken ;)