Denk dat ze wel meer hebben gdaan dan alleen kijken of ze wakker is, ze hebbben wel pols gechecked etc.. Ze ademde ook niet meer en toen ging ze ineens weer ademen.
300STE POST!!! YEE :cheer:
Denk dat ze wel meer hebben gdaan dan alleen kijken of ze wakker is, ze hebbben wel pols gechecked etc.. Ze ademde ook niet meer en toen ging ze ineens weer ademen.
300STE POST!!! YEE :cheer:
@Taskforce wij worden gewoon benadeeld tegenover die moslima's in ons eigen land! DDat is ons probleem
dat zij m wel op mogen hebben op school en ik geen pet terwijl je gezicht met een pet beter zichtbaar is
Helemaal niet zij zitten in ons land!
Wij niet in dat van hun
Citaat van vergetenJe kan het prima wissen. Zodat het er gewoon kan "over worden geschreven".
En minder ruimte over? 8-) nooit last van gehad? want ik gebruikte altijd me dvd-rwtjes overal voor om ff dingen te testen van Windows 7 toen. Kreeg altijd netjes me hele ruimte weer terug
ik heb dat altijd dat ik minder ruimte over heb
we wachten met smart op het eind resultaat
klopt er van verwijderen kan niet, je hebt ook dat als je verwijderd hebt dat je dan veel minder ruimte over hebt, dat heeft daar mee te maken
Bovenste vindt ik door dat lichte grijs on profesioneel over komen.
Onderste ziet er erg mooi uit en zou die ook zeker gebruiken, een ding voeg er iets meer kleur aan toe
je zou ook dimopay kunnen gebruiken van Koen, dan heb je alle betalings manieren in 1 script
Jij vroeg of iemand een api had en ik dacht dat mollie die wel had miss dat je kan ombouwen
Hoeveel is mollie je nog schuldig dan?
want je kan ze een aangetekende brief sturen en als ze dan nog steeds niet doen kan je juridische stappen ondernemen
Whaha idd
heeft mollie die niet?
Pharox
Dat deed hij volgens mij ook wel. Kan haast ook niet anders, als jij iemand klaar maakt om begraven te worden en dan blijkt ze nog te leven
Nee dat ze iemand klaar maken om te begraven terwijl ze nog gewoon leeft. straks was ze wakker geworden in de kist onder de grond en was ze dan gestorven, dat zou toch niet mogen gebeuren?
Hoe kan dit nou gebeuren?
Schijndode vrouw 'ontwaakt' bij lijkbezorger
BOGOTA - Een door vergissing doodverklaarde vrouw heeft een begrafenisondernemer in Colombia de stuipen op het lijf gejaagd. De man wilde het 'lijk' met formaline behandelen toen ze plotseling weer bewoog en zichtbaar begon te ademen.
Bron: Nu.nl
Je kan altijd een scripter inhuren
Die kan het dan maken
Stuur maar PB als je dat wilt, dan doe ik t
Cijfer: 7/10
Pluspunten: opbouw, inhoud van de website en logo.
Minpunten Dat oranje zou ik andere kleur doen bijv. lichtblauw.
TipsMaak dat oranje andere kleur en stel een mouse over in.
Deze layout in gebruik nemen? Ja, zodra je mijn tips hebt uitgevoerd, want idee van de layout is goed
Nou met al die beveiliging van hem zal dat niet zo makelijk gaan