Posts by diestro

[offtopic]jonge voor dat soort foto's zul je toch naar andere sites moeten[/offtopic]
    @Koen: gefeliciteerd met die baan, dat vindt ik echt heel knap dat je dat gelukt is. Succes ;)

[offtopic]Ik geloof je zo ook wel ;)[/offtopic]

in het stuk waar staat wat ie doet als er gebeld is

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.03.10 15:46:12:
    staat trouwens typ fout in zoe moet ie zijn: kan trouwens nog steeds fouten bevatten want heb niet getest.

PHP
    mysql_query("UPDATE `xgebelt` FROM `users` WHERE `login` = $data->login");
    $xgebelt = mysql_query("SELECT `xgebelt` FROM `users` WHERE `login` = $data->login");
    if $xgebelt >= 10 {
    mysql_query("UPDATE `users` SET `vip` = `vip`+'14' WHERE `login` = $data->login");
    }

in het bel script zet je bij als er gebelt is:
    fouten voorbehouden (gewoon zo gescript)

PHP
    mysql_query("UPDATE `xgebelt` FROM `users` WHERE `login` = $data->login");
    $xgebelt = mysql_query("SELECT `xgebelt` FROM `users` WHERE `login` = $data->login");
    if $xgebelt >= 10 {
    mysql_query("UPDATE `users` SET `vip` = `vip`+'14' WHERE `login` = $data->login");

correct me if I'm wrong.

maak een tabel aan aantal keren gebelt, en elke keer dat iemand belt zet je + 1 en als dan iemand die >= 10 dat dan vipdagen + 14 is ;)

Wat vinden jullie dan van versio. Ik heb er namelijk aantal domeinen lopen en hosting. Ik heb persoonlijk nooit problemen gehad en ze verlengen niet zomaar je domeinen etc..

volgens mij moet je gewoon neerzetten :
    $ip = mysql_query("select ip from users where login=$data->login")
    if phpremote adress != $ip
    en dan de mail functie

sorry voor dat niet netjes is en dat je even moet uitwerken maar heb weinig tijd ;)

volgens mij bevat de criminolz source weinig bugs en is dus volgens mij redelijk geschikt als je een crimesource zoekt ;)
    Als je iets anders zoekt, zul je eerst moeten vertellen wat je wilt.

Ik denk ook niet, dat wij tegen jullie in gaan ofzo. En Joshua elke keer dat je mij bant, klopt dat ook met de regels en snap dat je de reactie verwijderd, maar je hoeft toch niet elke keer als ik een offtopic reactie geef mij meteen te bannen? Je kan toch ook gewoon de reactie verwijderen en zeggen let de volgende keer op. Ik vindt namelijk dat een offtopic reactie (die meestal niet heel erg offtopic is) dat je daar niet meteen voor geband hoeft te worden. Een waarschuwing vindt ik daarvoor genoeg ;)

Mijn mening over:

Pim: Doet wel goed volgens mij, geen problemen mee.

R-Mijnten: Doet z'n werk goed.

Axl_H: Nog niet lang bezig, geen mening over dus.

Darsstar: Toffe kerel.

K.Rens: Aardig iemand, waar je leuk mee kan praten (doe het alleen bijna nooit :P)

Killingdevil: Geen mening

Lodewijk: Aardig iemand, ik zou alleen met hem praten over Dpad, gebeurt alleen nooit :S

Joshua: Aardig iemand, reageert snel. Moet alleen soms iets minder snel bans uitdelen.

Dein: Aardige vent.

Kabling: Nog niet echt tegen gekomen als mod..

-------------------------------------

Ander lid: n.v.t.

Mezelf: Doe me best, maar geef soms iets te snel offtopic reacties. Maar volgens mij help ik wel altijd als dat nodig is en ik het antwoord weet.

Beste CP'ers

Stan, Robin en ik zijn op zoek naar een ervaren scripter en een designer die ons kan helpen met een aantal projecten.

Verdien ik er iets mee?
    Inkomen wordt bij ons verdeeld door te kijken naar het aantal % dat je hebt gedaan.

Hoe meld ik me aan?
    Stuur een PM met je vaardigheden naar Stan of naar mij en wij nemen dan contact met je op.

Voor designers: Het is handig als je even je portofolio meestuurt of een aantal voorbeelden van wat je gemaakt hebt.

Voor scripters:
    Het is handig als je even mee stuurt wat je onder andere gemaakt hebt, zodat we kunnen kijken of je geschikt bent.

wat vinden jullie van-
    De Layout: te grote buttons en de achtergrond met die streepjes is lelijk.
    Het Systeem: goed, behalve youtube downloader niet al te moeilijk.
    Indeling: slecht zijn 5 pagina's met een homepage waar allees 4 huge knoppen op staan
    Zou je-
    Dit domeinnaam willen kopen: nee
    Dit systeem willen kopen: nee
    Hoeveel-
    Zou je voor deze site geven: 40 euro
    Zou je voor dit domeinnaam geven: niks
    Dan nog-
    Overige opmerkingen: -
    Eindcijfer: 6,5

Axl ik wens je veel succes. Ik ken je eerlijk gezegd ook niet, maar aan aantal posts te zien ben je al lang lid..
    Ik hoop dat je je draai weet te vinden binnen de crew ;) en als moderator van cp ;)